Superb 1.6TDI 2012 -> Kodiaq 1.5TSI 2018

R_Dex

Actief lid
Hoi ik ben Sylvester (38) uit Hilversum en ik had beloofd mij (nogmaals) even voor te stellen.
Dit had ik in 2014 al gedaan, maar dat was met een Superb 1.6 TDI green-line die nu is ingeruild voor een Kodiaq 1.5 TSI DSG7 steel grey style business, bijna helemaal full option (op Kinderpakket en Lane-assist na) die ik 30 april heb mogen ophalen. De auto is afgelopen anderhalf jaar gebruikt als demo auto bij een dealer in Zoetermeer en heeft in die tijd 35.000 gereden. (Heeft 1 van jullie er wellicht in proefgereden?)

In de Superb heb in al die jaren ik iets van 250.000 km gereden en was het niet dat ik voor de 4e keer vader ga worden had ik hem met alle plezier klokje rond gereden. Hij had mij nog nooit in de steek gelaten en reed werkelijk voortreffelijk! Echter wilde de vrouw niet in de dakkoffer en kinderen mogen tegenwoordig niet meer los in de achterbak, dus ik kwam 1 zitplaats te kort.

Ik had mij al gemengd in wat topics en er zullen zeker nog wat vraagjes komen zoals chiptunen / DSG tunen en VAG-tuning (voor de lane-assist).
86b4b374b1783ce9472e1b84218a354b.jpg

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Joti

Antera

Donateur
Welkom nogmaals en veel plezier met de Kodiaq.

Mocht je alsnog Lane assist wensen dan is dat mogelijk en kan je me eventueel contacten ervoor. Is hij nog een stukje completer :-)

JeSko

Forumguru
Misstaat niet zo'n mooie beer voor dat knappe optrekje ;) alleen al voor die oprit doe ik een moord.

Welkom!

Bovenaan Onderaan