Superb 2.0Tsi standaard dubbele uitlaat??

eeneen

Lid
Hallo iedereen,

Ik ben al een tijdje bezig om een Superb samen te stellen zoals ik hem wil. Al verschillende offertes ook binnen maar ik vraag me nu alleen nog 1 ding af.
Als alles door gaat wordt het een Superb Combi 2.0 TSi L+K met van alles en nog wat :)

Zijn de twee uitlaten (beide kanten) nu wel of juist niet standaard op de 2.0 TSi? Verschillende dingen namelijk gehoord bij verschillende dealers / verkopers...

Alvast bedankt en mocht het zover zijn dan komen de foto's vanzelf hier te staan

Jasper02

Banned
Aan beide kanten zitten standaard 2 pijpjes.. Dus je ziet aan de achterzijde standaard 4 gaten. miss is het bij een l en k wel aan beide kanten standaard 1 mooi groot gat.

eeneen

Lid
OK duidelijk...bedankt alvast. Zojuist nog maar eens de dealer extra gebeld en daar krijg ik nu weer te horen dat er alleen aan de linkerkant een uitlaat zit :S.

OP zich natuurlijk niet zo belangrijk maar aan beide kanten ziet het er wel stukken beter uit

Wild Chocolate

Senior Member
Uitlaten aan beide kanten dus.

Als die auto nou zwart, zilvergrijs, antraciet was, met zwart of grijs of lichtgekleurd leer, dan was het een geweldige bak. Maar hier wil je toch niet dood in gevonden worden?

Jasper02

Banned
Haha nee niet om aan te gluren. Vind de superb ook alleen maar mooi in zwart en antraciet. Maar het ging puur even om.de achterkant haha

030

Forumguru
Bwoah, vind het allemaal wel meevallen. Het lichtmetaal daarentegen...

Ik begreep van de dealer dat ze de 4 uitlaten nu ook vanuit de dealer als optie aanbieden. Ik zie men al gaan in hun 1.6TDI'tje.

eeneen

Lid
Zaterdag even een ritje naar Rotterdam om even te gaan kijken....in ieder geval toch ook de kleur nog eens extra checken voordat ie voor de deur staat.

mikehotel

Actief lid
Die 2x2 uitlaatjes onder een Skoda Superb ziet er mijns inziens een beetje sneu uit. Want laten we wel zijn: dat is in principe alleen weggelegd voor de werkelijk vlotte automobielen die door onze oosterburen in elkaar worden geschroefd (BMW M, Mercedes AMG, Audi S, Porsche). Waarom niet gewoon aan beide zijden een enkele uitlaat, zoals je ook bij de verschillende Audi's ziet? Dat is op een subtiele wijze laten zien dat het niet niet standaard is, zonder dat het een "wannabee" uitstraling krijgt.

Octavia1974

Nieuw lid
Smaken verschillen gelukkig, want ik vind juist alle zwarte en grijze Superb's maar standaard. De Superb op de foto's is juist helemaal goed, de erg mooie en bijzondere bruine kleur is in perfecte harmonie met de binnenkant, de L&K-Velgen zijn echt mooi en de vier uitlaten zijn de kers op de taart! Het mooiste vat er momenteel te koop is bij Skoda!

CDK

Forumguru
helemaal mee eens! daarom heb ik deze ook aangeschaft met 3.6 liter blok, nog 2 tot 3 weekjes wachten tot hij voor m'n deur staat...........

Bovenaan Onderaan