Superb 2 come?

Connexie

Forumguru
Hallo skoda-rijders,

Momenteel ben ik doende een SuperB te regelen als komende leaseauto. Gaat nog niet helemaal vlotjes, aangezien de Sprint Pro's opraken. Lukt het niet, wordt het alsnog een O3.
Waarom een SuperB? Ruimte, ruimte, uitvoering en bijtelling. Het laatste omdat er voor de fun ook nog een cabrio beschikbaar is. En ook ik kan mijn geld maar 1 keer uitgeven.

Zodra het rond is met de bestelling, zal ik wat meer details verspreiden.

Connexie

Forumguru
Bestelling is bevestigd door de leasemaatschappij, nog twee weekjes wachten. Dan staat de huidige leasert op 180K en volgt de wisseltruc.
't Wordt een grijze SC2 Sprint Pro, uiteraard 1.6 TDI, Kenwood DNX521DAB, Sound pakket, elektrisch achterkleppie en hulpveren (voor de zekerheid en de drempels). Betreft een voorraadauto met aangepast fiscale waarde, dus dat scheelt weer twee tientjes in de bijtelling per maand.

Connexie

Forumguru
:yeehaa:
Nog 7 nachtjes slapen, dan is het zover. Vanmiddag even een blik geworpen bij de dealer, auto is binnen en heb even proef gezeten. Onderdelen zijn besteld (stereo en hulpveren). Vrijdag 21-2 kan ik echt mee gaan praten over Skoda rijden.
Volgende actie: winterbanden bestellen. Niet voor ons kikkerlandje, daar heb je ze niet voor nodig. 27-02 is de eerste rit naar het buitenland: Polen. Kan maar zo zijn dat de SuperB zelfs zijn thuisland nog even aan gaat doen, we zitten er dan toch vlak bij.

Joske

Forumguru
Rij je dan ook even naar zijn geboortestad? ;)

oh, en als ik over Octa praat spreek ik in de haar vorm :D

Connexie

Forumguru
Mmmm, auto als losstaand woord is toch echt mannelijk. Aangezien ik er bij voorkeur niet op of onder lig, is er geen primaire reden te bedenken om een vrouwelijke benaming te gebruiken.
Of die benadering veranderd in het geval van een Octa, kan ik niet beoordelen. De SuperB is mijn eerste Skoda.

Connexie

Forumguru
:pieker:
Dat is niet mijn voorkeur. 'T is een leaseauto, dus daar is "personeel" voor. Klinkt best decadent....
Wassen met de hand doe ik alleen voor de hobby, daar heb ik de gelukkige situatie van een cabrio voor. En dat is dus geen Skoda, maar een ZZZZ. Ander forum....

Joske

Forumguru
mmm

...

een BMW Z4

...

personeel

...

al een geluk dat je zelf aangeeft dat dat inderdaad vrij decadent klinkt ;)

Bovenaan Onderaan