Ahoi,
Even over mezelf: 31 jaar, werkende in IT sector. Voorheen gereden met
Voor de nieuwe wagen keek ik opnieuw naar een Passat, omdat die (ondanks de saaiheid) me wel prima bevalt. Budgettair gezien kon ik echter weinig/geen opties nemen; vandaar een kijkje (en testrit) genomen bij Skoda... . Er was wat twijfel tussen een mooiere SuperB en een Octavia met een zwaardere motor. Aangezien men huidige Passat met minder Pk's me niet misvalt - voor de looks van de SuperB gekozen.
Op 8 juni 2016 heb ik via de Leasing maatschappij (Arval) een SuperB Combi 1.6TDI Greenline Style besteld met de volgende eigenschappen/opties:
Navraag bij de dealer wijst eerder op januari/februari 2017 . Ik blijf hopen op 15 november, maar mijn verstand zegt dat het 2017 zal worden.
Ik hou jullie op de hoogte i.v.m. de afleverdatum.
Even over mezelf: 31 jaar, werkende in IT sector. Voorheen gereden met
- moto Suzuki bandit 600
- VW polo 1.4 benzine (2de hands - oude auto)
- plezant autootje, bandjes piepen snel in de bochten - veel kracht voor klein auto met weinig gewicht
- Alfa 159 SW (2de hands gekocht)
- leuke wagen - vind ik heel mooi qua uitzicht - rijdt lekker strak
- Nadeel: hoge bandenslijtage + wat problemen met batterij + relatief duur qua onderhoud (distributieriem; remschijven ; draagarm; ...) => dit samen met kleine kwaaltjes werd me wat teveel ; vandaar overgestapt op mogelijkheid tot bedrijfswagen
- VW passat Variant 1.6 TDI (bedrijfswagen - oude wagen van collega)
- saaie wagen, maar wel TOP. kan er weinig slechts over vertellen.
Voor de nieuwe wagen keek ik opnieuw naar een Passat, omdat die (ondanks de saaiheid) me wel prima bevalt. Budgettair gezien kon ik echter weinig/geen opties nemen; vandaar een kijkje (en testrit) genomen bij Skoda... . Er was wat twijfel tussen een mooiere SuperB en een Octavia met een zwaardere motor. Aangezien men huidige Passat met minder Pk's me niet misvalt - voor de looks van de SuperB gekozen.
Op 8 juni 2016 heb ik via de Leasing maatschappij (Arval) een SuperB Combi 1.6TDI Greenline Style besteld met de volgende eigenschappen/opties:
- Business Grey (lang getwijfeld met Lavablue - voor de veiligheid toch maar het bravere gekozen)
- Pack Style Comfort (WB4)
- Pack Style Premium (WB5)
- Pack Style GPS(WB3)
- Pack LED PLUS (PNF)
+ Zonnekleppen met verlichte make-up spiegel (LED-verlichting) en airbag-label (5XH)
- ACC - Adaptive Cruise Control (max 160km/h) (PLI)
- SMART LIGHT ASSIST met LANE ASSIST, BLIND SPOT DETECT (BSD) (PNG)
- Travel ASSIST (PWD)
- Virtual Pedal
Navraag bij de dealer wijst eerder op januari/februari 2017 . Ik blijf hopen op 15 november, maar mijn verstand zegt dat het 2017 zal worden.
Ik hou jullie op de hoogte i.v.m. de afleverdatum.