Superb Combi Comfort BL met Spectrum velgen

Hallo,

Ik sta op het punt een Superb Combi Comfort Business Line met 16" Spectrum velgen te bestellen. Nou heb ik altijd 17" velgen gehad en twijfel dus over de looks van deze nieuwe auto. Ook overweeg ik verlagingsveren (achteraf).

Een Ambition met 17" Trifid is natuurlijk mooier, maar ook duurder, en het houdt een keer op...

Wat vinden jullie?

Dan gaat het er ongeveer zo uitzien :

equipment_SpectrumRim.jpg

En zoals de (ge-foto-shopte versie) :

Bijlagen

• Spectrum Skoda combi.jpg
    Spectrum Skoda combi.jpg
    18,9 KB · Weergaven: 100

quorumz

Actief lid
ben benieuwd of je 17" moet nemen wanneer je verlaagt, af fabriek bij verlagen moet je 1 " maat groter nemen

Freds

Lid
Heb mijn S2 Combi Comfort Business met de 16 inch velgen afgelopen vrijdag gekregen. Het is wel wat klein voor zo'n grote auto, maar het staat toch minder slecht dan verwacht. Kan morgen wel even foto posten.

groet,
Frederik

Hoi Frederik,

Proficiat met je mooie nieuwe Superb Combi! Als je een foto wilt posten, ben ik daar heel erg blij mee! Welke velgen heb je trouwens?

Groeten,
Lex

Hoi Frederik,

Ik zou hem precies zo bestellen als jij hebt gedaan; ik kijk echt uit naar jouw foto's!
Welke opties heb je er nog bij genomen?

Freds

Lid
De foto's.

@Lex Lichtmetaal: Heb geen opties gekozen. Vond het al prima zo. Ga nog wel de officiële carkit laten inbouwen en kreeg van de dealer onverwacht heel Europa op een sd-kaartje erbij!

picture.php

picture.php

picture.php

picture.php

Hoi Frederik,

Hartstikke bedankt voor deze foto's!! Mooie bak, en je hebt me overtuigd van de 16" Spectrum onder een Superb Combi! De Business Line is inderdaad al compleet, daar hoeft weinig meer bij. Ik ga hem bestellen, in Platin Grey metallic.

Ik zie dat jij al modeljaar 2011 hebt, met zwarte raamlijsten i.p.v. chroom. Is er nog meer veranderd t.o.v. modeljaar 2010 (= de folder)?

Je had alleen wel een wat meer passende locatie mogen uitzoeken voor de foto's. Zo'n Superb verdient een betere achtergrond... ;)

Bedankt man!

Bovenaan Onderaan