evwingerden
Lid
Even voorstellen dan maar, voordat ik in dit forum mee ga draaien. Ik zit zakelijk veel op de weg, en ben ruim twee meter lang. Op de achterbank (niet zakelijk twee kinderen, waarvan zoonlief ook al weer 1,90 m lang is. Reden genoeg dus om eens een Superb te gaan passen! En wat een ruimte zit daaar in zeg! Ik heb gelijk alle vooroordelen overboord gezet, en heb (via een leasemaatschappij) een Superb Combi besteld. Om de kosten in de greep te houden heb ik gekozen voor een greenline, ik ben toch geen racemonster. Liever een beetje meer luze dan extra PK's voor mij. Maar dat is natuurlijk voor iedereen een persoonlijke afweging.
En nu is het wachten begonnen. Ik heb iets horen roepen over week 5, maar ik weet niet precies of dat de afleverweek of de productieweek is. Even afwachten dus, maar al met al te overzien!
Even het totale plaatje:
Kleur: Mocca Brown
Opties:
Bluetooth Carkit die wél met mijn iPhone wil praten
Chrome stootlijsten
MDI
SunSet
Winterbanden
En ja, verder zit alles er op, toch? Alleen jammer dat je er geen andere velgen onder mag laten zetten!
En nu is het wachten begonnen. Ik heb iets horen roepen over week 5, maar ik weet niet precies of dat de afleverweek of de productieweek is. Even afwachten dus, maar al met al te overzien!
Even het totale plaatje:
Kleur: Mocca Brown
Opties:
Bluetooth Carkit die wél met mijn iPhone wil praten
Chrome stootlijsten
MDI
SunSet
Winterbanden
En ja, verder zit alles er op, toch? Alleen jammer dat je er geen andere velgen onder mag laten zetten!