Superb grill plasti dippen?

Oenoud

Forumguru
Heeft er iemand ervaring met het plasti dippen van een grill van een superb?
Zoals ik afgelopen week al zei ben ik bijzonder gecharmeerd van het zwarte front van de auto van @MennoW

Lijkt mij ook mooi op mijn auto straks. Is plasti dippen een reeele oplossing of wordt het dan mat zwart?
Zou het ook kunnen laten spuiten door Hoogstra Dokkum als ze mijn schuifdak in bouwen en het dak opnieuw spuiten. Is natuurlijk ook een optie echter is die onomkeerbaar.

Plastidip kun je makkelijk weer verwijderen toch?

Hoor graag jullie ervaringen of tips.

CDK

Forumguru
het kan beide overigens, alleen zal het altijd mat blijven, er is ook plastidip of cardip met een glans finish, maar dit kan je nog steeds niet vergelijken met een een echte autolak qua glans. Veel spuiters beginnen er niet aan om zo'n verchroomde strip of zo'n grille te spuiten, maar @s-line is de beste spuiter die ik ken en die kan het zeker weten goed en tegen een redelijke prijs voor je fixen.

Oenoud

Forumguru
bij de Superb Champs elysee uitvoering of wellicht al facelift modellen zijn ook de tussenspijlen verchroomd.
Dus het zou dan de hele grille moeten worden wil ik een zwart front krijgen.
Wellicht staat het niet eens zo gek met plasti dip in mat zwart.

En het kan er weer af. Ik heb zelf geen ervaring met plasti dip.
Is dit een beetje makkelijk aan te brengen?

IMG_2067.JPG

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@supersjors daar zijn stickers voor te koop, ff googelen en je hebt ze zelf ook zo in huis, kost je alleen wel een bekeuring als je gesnapt wordt ;)

Happyman

Forumguru
Als je perse een glimmende grill wilt hebben spuit je over het matte zwart een paar lagen glossifier. Zo gaat die ook glimmen.

Dat heb ik ook met mijn velgen gedaan.

Bovenaan Onderaan