Superb I in de uitverkoop

LenK

Forumguru
Je hebt actiemodellen en actiemodellen. Een voordeel van bijna zevenduizend euro kom je bijna nooit tegen. Skoda geeft een heleboel accessoires weg en geld toe op een Superb.
We weten het, de Skoda Superb wordt bijna opgevolgd en er is Skoda dus veel aan gelegen het oude model vlug kwijt te raken. Dat doen ze door de Attractive Business in het leven te roepen. Een uitverkoopactie waar je ’u’ tegen zegt.
bron: Autoweek.nl

Speciaal voor de zakelijke rijder heeft Skoda een zeer interessant aanbod.

Parking distance control achter
Bi-Xenon verlichting, incl. koplampsproeiers
Elektrisch inklapbare buitenspiegels
Verwarmbare voorstoelen
Multifunctioneel stuurwiel (radio)
Navigatiesysteem met kleurenscherm
Lichtmetalen velgen 17" 'Cygnus'

De waarde van dit pakket bedraagt € 6.365,-
De meerprijs t.o.v. Comfort is € -500,-

Uw voordeel is € 6.865,-
Bron: Skoda.nl

TurboBooster

Forumguru
Alleen kunnen ze bij Škoda niet rekenen.

Waarde van het pakket € 6365,- min de meerprijs van € 500,- is volgens mij € 5865,-

TB.

EdK

Forumguru
Oh oh oh waarom ben ik een student?! Dit is mijn droomwagen!

Oh oh oh geef je papa en mama hiervan maar de schuld !! Als die eerder met hun hobby waren begonnen was je nu geen studente meer geweest en reed je nu in de Sb 1 en over een half jaar in de 2.

Maar ergens over kunnen dromen is ook leuk, of je moet zoveel dromen hebben dat je zelfs daar van in de stress raakt, dan is het minder !!

sitechris

Donateur
Wat is jullie excuus, om deze S1 niet te gaan halen.

Ongetwijfeld gaat deze actie gedeeltelijk ten koste van je inruilprijs en de restwaarde van de Superb is matig. Verder is het natuurlijk een bijzonder fijne auto, maar je zocht naar redenen toch? ;)

Hetzer

Forumguru
Ongetwijfeld gaat deze actie gedeeltelijk ten koste van je inruilprijs en de restwaarde van de Superb is matig. Verder is het natuurlijk een bijzonder fijne auto, maar je zocht naar redenen toch? ;)

Pardon, rest waarde is matig?????, op autotrack/trader zie je menig Superb-1 die als occasion is, dan een vergelijkbare Passat met de zelfde motor en bouwjaar.
De Superb heeft wel iets meer opties maar toch, ik merk weinig van een mindere restwaarde.

SKODA SUPERB 1.8 T 110KW COMFORT
Prijs € 17.950
Bouwjaar 04-2003
Km stand 50.010

Kenteken 54-LR-GN
Brandstof Benzine
Carrosserie Sedan

VOLKSWAGEN PASSAT 1.8T 110KW ARCTIC
Prijs € 13.950
Bouwjaar 06-2003
Km stand 34.720

Kenteken 05-LX-GL
Brandstof Benzine
Carrosserie Sedan

Bijlagen

• of01_0004509839.jpg
    of01_0004509839.jpg
    15,1 KB · Weergaven: 12
  • of01_0005066570.jpg
    of01_0005066570.jpg
    50,2 KB · Weergaven: 6

remmie

Lid
Inruilwaarde is idd lager. Ik zou zeggen, wil je een Superb, wacht dan tot de II er is en koop dan een gebruikte full-options I om hem een aantal jaren te houden waardoor je de relatief lage aanschafprijs met relatief weinig afschrijving verdeelt en een vette bak rijdt, weliswaar met een minder sexy imago dan een A6 of Passat maar wel super veel rijplezier en betrouwbaarheid.
Ach en dat imago...niemand zal toegeven dat hij/zij daarom een auto koopt dus waar lullen we dan nog over:D

Bovenaan Onderaan