Superb II bij Seldenrijk (niet de moeite waard)

Hallo,

Even snelle voorstel aangezien in net nieuw op het forum ben. Ik ben MvdW en hoogst waarschijnlijk een van deze dagen eigenaar van een prachtige Skoda Superb II combi. Die mensen wellicht bekend voor komt.

Maar ik was op zoek naar een mooie Superb combi, na veel research had ik er 3 op het oog waaronder 1 bij Seldenrijk, Harderwijk. Respectabele dealer, 600 occasions, niet mis mee. Na aanvraag werd de Superb aangereden, was 17:30 beetje donker maar was een indrukwekkend verschijning. Alles zag er netjes uit in eerste ogenblik, ging er in zitten voelde me de koning te rijk. Lichtelijk gevoed door emotie had ik hem al voor de helft gekocht in me hoofd.

Tot
me zwager het dashboard open trok en het volgende briefje aantrof: 20151218_173257_resized_1.jpg

Dit is meer bedoeld voor mensen die de trip willen wagen voor de Superb die daar staat voor 12.400 met licht leer interieur, het is niet de moeite waard. Geen idee wat het motivatie was van dit briefje, of het was om nieuwe kopers weg te houden of de nieuwe eigenaar te behoeden geen idee. Maar ik kon hem niet meer met goed fatsoen kopen. (p.s. het plastic voor de trekoog was ook beschadigd en miste 2 parkeersensoren voorop, achterop zwaar gekrast.)

P.S. Hoop dat het in het juiste topic staat, zo niet hoor ik het graag.

Haha die link was snel gelegd, maar idd @Der Einser en ik hebben een akkoord getroffen en tot nu verloopt alles perfect. Dus als het goed gaat ben ik de nieuwe eigenaar.

Maar zal zonder Airride worden, budget was op en is persoonlijk ook niet aan mij besteed. Deze gaat hij nu eruit halen daarna zal ik een zakje geld meebrengen. Maar sta te trappelen als een klein kind zo enthousiast ben ik er over.

Cordoba

Forumguru
Kan het zijn dat ik het verhaal over Seldenrijk al ergens anders gelezen heb? Of zijn er meer potentiële kopers afgeschrikt door dit briefje? Bij het lezen van het verhaal heb ik namelijk een enorm déjà vu gevoel.

Kan het zijn dat ik het verhaal over Seldenrijk al ergens anders gelezen heb? Of zijn er meer potentiële kopers afgeschrikt door dit briefje? Bij het lezen van het verhaal heb ik namelijk een enorm déjà vu gevoel.

Kan zijn hoor, had het terloops in het klein vermeld in een andere post. Maar vond het zo een vreemd verhaal, dat ik er toch even een topic voor heb aangemaakt om het iets nader toe te lichten. Had een mede forumlid dit bericht ook op verzoek een privémail toegestuurd.

MaxN

Donateur
Moet bekennen dat onze Superb ook bij Seldenrijk vandaan komt.
Geen problemen.
Enige probleem was een eigen tekortkoming van mij.
Zelf gecupte achterbanden over het hoofd gezien, wat verholpen had kunnen worden.
Verder goed geholpen en geïnformeerd.

turboturbo

Forumguru
@Cordoba ik had hetzelfde; volgens mij een forumlid met Fabia I die 'm bij Seldenrijk had gekocht met ik dacht een garantie verhaaltje..... Maar ik weet het niet meer.

Ik kon echter het topic ook niet meer terugvinden.

Bovenaan Onderaan