mr.b
Nieuw lid
Ben net de de eigenaar van een Superb combi uit 2010 (1.8 TSI (motorcode CDAA)
benzine, automaat) met 122000km op de teller bij aanschaf.
Echter na 500 km was de olie op en onderweg naar de garage, na olie bijgevuld te hebben hielden 2 cilinders er mee op dus stond ik met pech vlak bij de garage.
Het scheen een verbrande uitlaatklep te zijn.
Hij is nu in handen van de Skoda dealer waar hij gekocht is.
Zijn er dingen die perse vervangen moeten worden nu de motor toch open ligt? Dus wat ik zelf kan aangeven.
Of zal de dealer het juiste repareren wat nodig is ondanks dat het garantie is?
benzine, automaat) met 122000km op de teller bij aanschaf.
Echter na 500 km was de olie op en onderweg naar de garage, na olie bijgevuld te hebben hielden 2 cilinders er mee op dus stond ik met pech vlak bij de garage.
Het scheen een verbrande uitlaatklep te zijn.
Hij is nu in handen van de Skoda dealer waar hij gekocht is.
Zijn er dingen die perse vervangen moeten worden nu de motor toch open ligt? Dus wat ik zelf kan aangeven.
Of zal de dealer het juiste repareren wat nodig is ondanks dat het garantie is?
Laatst bewerkt: