Superb II met zwart glanzend dak

Superb 1.8tsi

Nieuw lid
Ik ga het dak van mijn witte S2 laten wrappen door bcdesign.be in glossy black.
Graag jullie meningen en heeft er iemand ervaring met carwrapping.
Iemand foto's van S2 met zwart dak.

CDO

Forumguru
Bij ons in de buurt rijdt een witte A6 met een zwart dak rond (folie). Staat erg goed.

Superb 1.8tsi

Nieuw lid
@Superb 1.8tsi: Als je een fotootje kan maken van je superb kan ik het photoshoppen zodat je al een 'echt' voorbeeld hebt van hoe het eruit zal zien...[/QUOTE]
Er staan foto's in mijn album Superb II
Alvast bedankt

frankie002

Nieuw lid
Ik heb pas geleden in Duitsland een witte combi gezien met mat zwart dak en mat zwarte dikke velgen..
Zach er echt super vet uit...

Bakkertje

Forumguru
@IBV Het gaat hier niet over chroom, maar over het gewrapte dak. Inmiddels weet eenieder hier ook wel dat je chroom niet mooi vindt en dat je het afbreuk vind doen aan de lijnen van de ontwerper van de auto. Oftewel you have made your point, kunnen we het nu gewoon on-topic houden. Start anders een nieuw draadje over het wel of niet over chroom, dan kunnen we het daarin hebben over Chromen versiersels en houden we de rest van de topics on-topic.

phkba

Lid
Op de laatste foto lijkt het door de spiegeling alsof er een enorme luchtbel onder het folie zit.

Maar heel erg mooi. Lijkt hierdoor wel een beetje een Audi A7 te worden.

IBV

Senior Member
@IBV Het gaat hier niet over chroom, maar over het gewrapte dak. Inmiddels weet eenieder hier ook wel dat je chroom niet mooi vindt en dat je het afbreuk vind doen aan de lijnen van de ontwerper van de auto. Oftewel you have made your point, kunnen we het nu gewoon on-topic houden. Start anders een nieuw draadje over het wel of niet over chroom, dan kunnen we het daarin hebben over Chromen versiersels en houden we de rest van de topics on-topic.
:uitlachen:Dak is mooi. Chroom niet. Dat vind ik en dan zeg ik dat ook! Hebt blijkbaar lange tenen, kort lontje, kleine privacy zone en wat dies meer zij... Wees er gelukkig mee, ben ik ook

michelover

Forumguru
@Superb 1.8tsi , ziet er mooi uit , word er nog meer zwart gemaakt zoals bijv. de spiegels of blijft het hierbij?

@IBV , misschien moet je een iets meer volledig stukje posten i.p.v een kreet, en niet pas bij je reactie op Bakkertje aangeven dat je het dak wel mooi vind.:ahum:

Bakkertje

Forumguru
:uitlachen:Dak is mooi. Chroom niet. Dat vind ik en dan zeg ik dat ook! Hebt blijkbaar lange tenen, kort lontje, kleine privacy zone en wat dies meer zij... Wees er gelukkig mee, ben ik ook

Je mening mag je hebben en wordt ook meer dan op prijs gesteld, alleen een reply met enkel "gatsie chroom" heeft helemaal niets met het topic te maken. Het valt me op dat je dergelijke uitingen bij iedereen plaatst die een foto van zijn of haar auto plaatst met chroom erop. Ik geef je dan ook de tip om voor jezelf en eenieder die een mening heeft over chroom een apart draadje te maken. Verder mag je al mijn 1575 posts nalezen, die dragen voor 99,99% bij aan het topic waarin ik ze post. Mijn opmerking heeft dan ook niets met mijn tenen, lontje of privacy zone te maken maar is gebaseerd op mijn mening en net als jij mag ook ik die uiten. Verder vind ik dat ik dit draadje al genoeg vervuild heb met :ot: gepeupel, als je er nog op terug wil komen wil ik je vragen me een PM te sturen dan heeft de rest van de forumleden er geen last van.

Bovenaan Onderaan