suberp_rijder
Nieuw lid
superb rijders,
Hier een gevalletje distributie ketting kapot van een superb uit 2009 met 70.000 Km op de teller staan. ( motor code CDA )
Garage geeft advies er een gereviseerde motor in te zetten voor +/- 6000 euro. ( ook ivm met ander TFSI 1.8 issue mbt olie verbruik )
Mijn vraag is : zijn er soortgelijke gevallen bekend ( kapotte ketting bij < 100K ) en zijn er mensen die geprobeerd hebben een coulance te krijgen bij skoda/importeur bij een auto die uit de garantie is en zo ja wat is het resultaat ?
Hier een gevalletje distributie ketting kapot van een superb uit 2009 met 70.000 Km op de teller staan. ( motor code CDA )
Garage geeft advies er een gereviseerde motor in te zetten voor +/- 6000 euro. ( ook ivm met ander TFSI 1.8 issue mbt olie verbruik )
Mijn vraag is : zijn er soortgelijke gevallen bekend ( kapotte ketting bij < 100K ) en zijn er mensen die geprobeerd hebben een coulance te krijgen bij skoda/importeur bij een auto die uit de garantie is en zo ja wat is het resultaat ?