Superb III Sportline

Tuulster

Forumguru
Natuurlijk meteen gebeld. Helaas is er nog geen officieel bevestiging dat deze uitvoering in Nederland uit gaat komen. Daardoor zijn dus ook de velgen nog niet leverbaar. Men verwacht dat de auto pas in 2016 bevestigd gaat worden.

De Sportline schijnt in Oostenrijk al wel te bestellen te zijn. Mijn dealer gaat nu kijken of hij via via de velgen naar Nederland kan krijgen. Helaas zal het voorlopig nog geen optie zijn dus betalen wij nu de volle mep!!!

ONZIN!!! Wiel is gewoon als accessoire te bestellen!

Lichtmetalen zomerset Supernova 8.0J x 19”

voor 235/40 R19 banden

zwart design (3V0 CON 499 JX2)

upload_2015-12-14_13-6-33.png

thijskok

Senior Member
Heren, dank u voor de munitie. Heb zojuist mijn dealer virtueel afgeschoten. Via de mail het artikelnummer gedeeld ( @Tuulster THANKS!)
Hij gaat het meteen uitzoeken......... en bood zijn excuses aan!!!!:maakmegek::maakmegek::maakmegek:

coreza01

Forumguru
@thijskok, ik heb ze gewoon via Rijnwoud in Rotterdam besteld. De auto is geleverd bij hun op de standaard Stratos velgen en deze hebben zij omgeruild voor de Supernova's. Daar zit dan ook nog een verrekening van de Stratos velgen in. Het setje van 4 velgen met banden kostte zo EUR 1,600. Ik heb mijn auto dus zo afgeleverd gekregen.

Wat jouw dealer je dus wijs probeert te maken is gewoon BS!!:mad::mad::mad::mad::mad:
Om dit soort dingen kan ik me echt zo druk maken. Ik zou nu al helemaal geen vertrouwen meer hebben en als ik nog zou kunnen wisselen zou ik de auto bij een andere dealer bestellen, dat is een ding wat zeker is!

thijskok

Senior Member
Ben bij de dealer geweest en het is geregeld. Wat bleek, hij had nog de oude folder. Hier in het oosten lopen we een beetje achter.
De bestelling is aangepast, auto wordt nu geleverd met 17 inch lichtmetaal (schijnt ook 300 euro bpm te schelen). Ik leg dan een beetje bij en dan worden de zwarte supernova's eronder gezet voor de oplevering. De 17 inch kan hij heel makkelijk kwijt vandaar de aanpassing in de bestelling (had 19 inch gekozen).

Sorry @coreza01, wij hebben straks dezelfde auto. Het ziet er te mooi uit met die velgen om het niet te doen.:dankje::dankje::dankje::yeehaa::yeehaa:

Laatst bewerkt:

coreza01

Forumguru
@thijskok, dat geeft niet maar dat zal slechts tot de zomer zo zijn vrees ik. In de zomer gaat er bij mij zwarte folie op het dak rondom het pano dak en ik ga ook nog de kapjes op de spiegels vervangen of voor carbon kapjes of hoogglans zwart :) maar ik kan je wel zeggen dat je geen slechte smaak hebt ;);)

thijskok

Senior Member
Welke motor en transmissie heb jij gekozen. Waarom wrap en zwarte kapjes? Is dat vanwege de sportline look. Ik ben aan het informeren naar tuning(223 pk) en een dubbele uitlaat.

coreza01

Forumguru
1.4 en dsg. ja wel een beetje sporty look ja, maar ik vind gewoon een witte auto met een zwart dak erg mooi :) daarnaast staat hij bij mij vaak onder een boom door de warmte folie zie je het vuil niet zo snel. ik wil er niet al te veel aan veranderen, over 5 jaar gaat hij immers weer terug en dan wordt het tijd voor een nieuwe ;)

coreza01

Forumguru
Yep en met de file assistent is het helemaal goed vertoeven!!!! zolang de snelheid niet boven de 10 km/uur komt hoef je ook niet eens je handen aan het stuur te houden :) Heerlijk gewoon!!!!

Bovenaan Onderaan