Superb met RS voorbumper

michelover

Forumguru
Ik zag dit op het forum van de duitse collega skodarijders.
Is iemand heel druk geweest met twee bumpers en een hoop tijd.
Ziet er wel mooi uit maar als ik het hele stuk goed gelezen heb komt het op €2000 en dat is denk ik te veel voor leuk.
Dit is dus geen gephotoshopt exemplaar maar echt.

Bijlagen

• 527850_400140580029010_1945092502_n.jpg
    527850_400140580029010_1945092502_n.jpg
    50,6 KB · Weergaven: 279
  • 580018_450809901614022_1709365113_n.jpg
    580018_450809901614022_1709365113_n.jpg
    81,8 KB · Weergaven: 263

darkprojectx

Forumguru
dat maakt hem wel echt dik inderdaad!

Persoonlijk zou ik die tijd lekker ergens anders aan besteden en een knap lipje eronder maken,

s2-frdif-mxt.jpg

voor de liefhebber : Superb II - front bumper DTM spoiler : superskoda.com

voor 170 euro ben je de man.

michelover

Forumguru
Zie overigens net dat de gehele auto te koop staat. €35000 en je heb een Superb Combi V6 met RS frontbumper en slechts 40K op de teller.

michelover

Forumguru
O, dus over een verkeersdrempel gaan alsof je in de Dukes of Hazzard speelt is niet de bedoeling? Zal ik toch de oranje verf en dak beschildering maar af bestellen.
icon12.png

s-line

Forumguru
Nee dat moet je juist wel doen dat staat heel gaaf denk ik, op het Duitse skodacommunity staat ook al een oranje combi
en dan heb jij de oranje sedan!

michelover

Forumguru
@ s-line, het is inderdaad een leuk gezicht dat oranje, maar na een dag ben je er goed klaar mee. Is niet echt iets wat ik op langere termijn op mijn auto zou willen.

Canon-Eye

Forumguru
leuk gezicht dat oranje, maar na een dag ben je er goed klaar mee
Hangt erg van het modebeeld (en je leeftijd:smirk:) af.
Ik heb in de jaren '70 ruim 3 jaar in een feloranje kever 1300 gereden - beviel me prima. De Golf-1 die ik erna had, was lichtgroen ("Schilfgrün", heette dat officieel) en dat vond ik eigenlijk maar een flets kleurtje... (de volgende Golf was gelukkig signaalrood). Met het klimmen der jaren ben ik intussen toch wat meer van de gedekte kleuren geworden...

michelover

Forumguru
Beetje off-topic, maar wel leuk. Wat je zegt klopt maar ik ben altijd al een beetje van de donkere kleuren geweest. Meest exotische was Dusty Mauve (paars) en Ultraviolet (heel donker paars). Overige auto`s waren allemaal heel saai zwart. Overigens vind ik dat Ultraviolet nog steeds de mooiste kleur, maar ja daar zat ook een leuk prijskaartje aan.

s-line

Forumguru
@ s-line, het is inderdaad een leuk gezicht dat oranje, maar na een dag ben je er goed klaar mee. Is niet echt iets wat ik op langere termijn op mijn auto zou willen.
Dat is het voordeel van folie wat hij heeft laten doen, ben je het zat dan kun het zo weer verwijderen.,
Vrg.

Bovenaan Onderaan