Superb Modellen goedkoper

darksens

Nieuw lid
Hallo,

Kreeg via de leasemaatschappij door dat mijn Superb Ambition Bussiness weer goedkoper was geworden. Ze hadden hem nog net niet besteld, dus ik profiteer nog even van € 800,00 minder in de bijtelling.

Even een vlugge blik leerde daat alle modellen in prijs naar beneden zijn gegaan. Dat is dus nog eens een prijsverlaging dit jaar. Skoda Hulde. :yeah:

Dirkmk1

Senior Member
Dus bovenop de prijsverlaging van 5 januari 2012 zijn ze nu weer goedkoper geworden?
Ik zie de prijsverschillen in ieder geval niet op de website van SKODA, heb je ergens documentatie van de nieuwe prijzen? *(dus niet die van 5/1/12)

Dirkmk1

Senior Member
Net een brochure in de bus gekregen van Skoda inderdaad nu een actie op de Super Greenline en tijdelijke iets goedkoper.

Toch duidelijk dat er dan een facelift staat aan te komen, ze moeten misschien zorgen dat hun voorraad iets daalt alvorens de facelift kan worden aangeboden. Maar inderdaad, wat een prijs voor zo'n fijne auto. Alleen jammer voor de mensen die een inruil hebben, die wordt natuurlijk hierdoor ook minder waard terwijl ze wel de hogere prijs hebben betaald.

Greetz,
Marciemarc

EdK

Forumguru
mm dan komt er zeker ook binnenkort een facelift van de Yeti want die hebben nu ook een actiemodel die vanaf 1000 eurie goedkoper wordt aangeboden dan bij de introductie !?

Maar alleen met een 1,2TSI blokje

Bovenaan Onderaan