Volgens mij schrif je een recensie voor de lezer. Het volkomen gebrek aan leestekens maakt het stuk daarom zeer vermoeiend, ja zelfs vriojwel onleesbaar. Het gaat maar door. Verder inderdaad een vreemde recensie. Ook vreemde redeneringen.
Citaat:
"Terug naar te techniek en technologie. Dat ze bij TOYOTA lichtjaren technisch slimmer zijn als bij SKODA blijkt onder andere uit het navigatiesysteem dat in de SKODA zit. Op de terugweg uit Frankrijk is dat systeem 2 keer volledig uitgevallen. Als het nadien terug opstart na enkele minuten dan krijg je een leuke welcome on board boodschap, klinkt onozel als je al aan het rijden bent."
Dus het probleem is niet zozeer dat de navigatie uitvalt, maar dat je een welcome-boodschap krijgt? Vreemd.
"Ik zei indruk want wij wonen hier in landelijk gebied met heel slechte bestrating en de PRIUS gaf op die banen geen krimp , geen geluidje niets. De SUPERB geeft resonanties en rammelt bijna uit elkaar maar om één of andere reden vindt je dat niet erg omdat je weet dat je daar op goede banen hoegenaamd geen last van hebt."
Dus rammelen op slechte straten is niet erg omdat hij het op goede starten niet doet? Vreemd.
"Probeer bv de ruitenwissers vooraan is rechtop zet zetten als je de raam wast (lukt niet, blokkeert tegen het kofferdeksel)."
De wisser blokeert tegen het kofferdeksel? Gaat dit nu over de voor- of de achterruitenwisser? Bedoel je soms de motorkap? Dan heb ik maar één ding te zeggen: RTFM.