Superb review!?

___JC___

Forumguru
Ja ach, het is een mening en je weet wat de engelsen over meningen zeggen.
'Opinions are like assholes, everybody has one and thinks everybody elses stinks....'

:D

Ik ben halverwege gestop met het lezen van dit gezever omdat ik spontaan begon te geeuwen en mijn ogen dichtvielen. Ach, ieder zijn mening niet waar?

___JC___

Forumguru
Je hebt Toyota fans die net zo gek zijn van hun merk als de meeste Skoda rijders hier. Kan me voorstellen dat je het dan zo ziet.

Neptukker

Forumguru
Je hebt Toyota fans die net zo gek zijn van hun merk als de meeste Skoda rijders hier. Kan me voorstellen dat je het dan zo ziet.
Helemaal mee eens! Zoveel mensen, zoveel meningen.
Mocht ik een lease auto krijgen en mocht mijn baas me dan opschepen met een frans apparaat dan zal het voor mij ook erg moeilijk worden om objectief te blijven in eeen review.
Hoewel; mischien ben ik wel objectief door het wegwerpproducten te vinden. Het grootste door mij gereden dieptepunt is toch wel een Citroen C4 grand Picasso met gerobottiseerde versnellingsbak. Nog nooit zo'n k*t versnellingsbak meegemaakt. Het enige positieve was het feit dat die vriend van wie de leasebak was het ding weer van het oprit afhaalde toen ze naar huis gingen. Kijk: het is niet zo moeilijk om kort door de bocht te zijn. En mr. Superb uut Vlaanderen kon het ook nog opbrengen om positieve punten te benoemen dus ik vind de kritiek op hem erg zwaar.

Aiii

Lid
Toch onbegrijpelijk, want het bochtengedrag van -zeker de oude generatie Prius- was echt belabberd. Ach ja ieder zijn meug.

anton1938

Nieuw lid
enige waar ik hem gelijk moet geven

Het enige waar hij wel gelijk in heeft is de werking van het navigatiesysteem. Wat een draak van een ding.

Ik verlang toch wel erg terug naar m;n tomtom. Het is dat het ding erin zit en dat het erg fijn is met die HDD en telefoon integratie, maar het navigeren daarvan krijg ik geen warme indruk.

Evenals het geweldige antidiefstal systeem........ ze worden er wel erg makkelijk uit gehaald.

MarcoO2

Forumguru
Ik citeer:

"Ander pluspunt van de SKODA is de ruimte, de enorme koffer allemaal heel toffe dingen voor een gezin met jonge kinderen. De Prius moest daar niet veel onderdoen maar op lange rijzen is een SUPERB gewoon veel ruimer en dus ook aangenamer"

De Prius moest qua ruimte niet veel onderdoen voor een Superb? Mwah... :ahum:

Maar wel leuk om te lezen dat de Superb tijden lange reizen blijkbaar ruimer is dan op korte reizen... :grin:

Psioneer

Actief lid
Ik citeer:

"... op lange rijzen is een SUPERB gewoon veel ruimer en dus ook aangenamer"
:grin:

Met andere woorden; tijdens korte rEIzen is de prius even ruim als de Superb. Maar tijdens lange rEIzen is hij veel ruimer! Moderne techniek staat voor niks. Go Skoda!

Captain Hook

Forumguru
Ik wil de belgen op dit forum niet beledigen, maar die review van de Superb versus Prius is wel een typisch belgisch verhaal... :D

Vooral een auto die transformed qua ruimte naar gelang het soort reis wat je onderneemt; geweldig! :worshippy:

Tallguy

Forumguru
[MODERATORBREAK]
Verplaatst naar het "Nieuws" topic. Het is tenslotte nieuws, nietwaar?
[/MODERATORBREAK]

Rallye

Forumguru
Volgens mij schrif je een recensie voor de lezer. Het volkomen gebrek aan leestekens maakt het stuk daarom zeer vermoeiend, ja zelfs vriojwel onleesbaar. Het gaat maar door. Verder inderdaad een vreemde recensie. Ook vreemde redeneringen.

Citaat:
"Terug naar te techniek en technologie. Dat ze bij TOYOTA lichtjaren technisch slimmer zijn als bij SKODA blijkt onder andere uit het navigatiesysteem dat in de SKODA zit. Op de terugweg uit Frankrijk is dat systeem 2 keer volledig uitgevallen. Als het nadien terug opstart na enkele minuten dan krijg je een leuke welcome on board boodschap, klinkt onozel als je al aan het rijden bent."

Dus het probleem is niet zozeer dat de navigatie uitvalt, maar dat je een welcome-boodschap krijgt? Vreemd.

"Ik zei indruk want wij wonen hier in landelijk gebied met heel slechte bestrating en de PRIUS gaf op die banen geen krimp , geen geluidje niets. De SUPERB geeft resonanties en rammelt bijna uit elkaar maar om één of andere reden vindt je dat niet erg omdat je weet dat je daar op goede banen hoegenaamd geen last van hebt."

Dus rammelen op slechte straten is niet erg omdat hij het op goede starten niet doet? Vreemd.

"Probeer bv de ruitenwissers vooraan is rechtop zet zetten als je de raam wast (lukt niet, blokkeert tegen het kofferdeksel)."

De wisser blokeert tegen het kofferdeksel? Gaat dit nu over de voor- of de achterruitenwisser? Bedoel je soms de motorkap? Dan heb ik maar één ding te zeggen: RTFM.

Bovenaan Onderaan