Superb "Scout"

RefleCs

Forumguru
Ik kom net op facebook de volgende foto tegen. Valt mij niets tegen iig.

https://www.facebook.com/#!/photo.p...73655562.39021.142062625886207&type=1&theater

1477447_552465621512570_562441813_n.jpg

WillemJan

Forumguru
@s-line: ja, dat meen ik echt. De Fabia combi vind ik mooi, maar de Octavia Combi en Superb combi vind ik minder mooi. En daarom koos ik voor een Octavia HB...
Maar iedereen zijn smaak natuurlijk.

skodaboy

Forumguru
smaken verschillen en maar goed ook..

bepaalde (Skoda) modellen zijn mooier in HB,andere dan weer in combi..
scout modellen zijn veel al alleen in combi verkrijgbaar.

maar een Superb combi scout is niet bepaald mijn smaak,de 'gewone' Superb combi daaraan tegen mag er gerust zijn..:jaja:

Noord26

Forumguru
Als je dan toch off-road zou willen gaan doen of in een midlife-crisis zit neem je toch een Yeti ipv een SuperB in Scout uitvoering?

hemi24

Forumguru
Formeel heet het een Superb met "Outdoor"-pakket...
Verkrijgbaar voor alle uitrustingsniveaus en motorvarianten, m.u.v. de Greenline-versie
(tenminste, als Pon niet weer eens roet in het eten gooit).

michelover

Forumguru
Dus met een gewone Superb zonder "Outdoor" pakket mag je alleen maar indoor rijden.
Is en blijft het verkrachten van een mooie auto die plastic meuk op die nep jeeps. De Passat, A6 en noem maar op worden er niet mooier van en een Superb Combi al helemaal niet. Als je in de bagger wil rijden koop je een LARO.

michelover

Forumguru
Inderdaad smaken verschillen en iedereen heeft recht op zijn eigen mening.
Maar nu even serieus, een auto van + 70000 euries met plastic Halfords rommel erop.
Het zou in mijn ogen best mooi kunnen zijn als de afwerking dan ook op het niveau van de rest van de auto is.
Dus keurig aangesloten en in de kleur van de auto, en dat aluminium wat minder prominent aanwezig.
Mijn eerste Golfje had nog een mooiere bodykit dan wat erop die Audi's geplakt is door de fabriek.

CharlesTucker

Forumguru
Als je in de bagger wil rijden koop je een LARO.
Ik heb in een ver verleden eens een LARO gehad (van de zaak, inclusief chauffeur, zo eentje met een groen pak, net als ik), maar wat een drama was dat in de bagger, we waren altijd blij als ie stuk ging, konden we een 4-tonner (DAF) lenen, die deden het beter in het bos dan die LARO :)

Maar wat betreft die Scout, ik vind hem op dat facebook plaatje wel wat hebben, maar zou denk ik niet direct extra in de buidel tasten voor die plastic extra's. Ik vind het persoonlijk niet het "verkrachten" van de auto, hij wordt er wat mij betreft niet mooier, maar ook niet lelijker op, wel anders. Gelukkig mag iedereen hier een andere mening over hebben, net als over combi/HB (doe mij maar een combi, geldt voor alle Skoda modellen, en voor bijna alle andere merken ook)

Canon-Eye

Forumguru
Ik zou alleen voor de techniek va de Scout wel extra geld over hebben - al die uiterlijke kenmerken zouden er voor mij eerder afgesloopt moeten worden.
"Optisch terug-tunen" zodat je er aan de buitenkant zo weinig mogelijk van ziet (liefst helemaal niks zelfs) is mijn motto - maar dat geldt wat mij betreft net zo goed voor zwaardere motoriseringen van welke auto dan ook die ik ooit nog zou uitzoeken.
Wolf in schaapskleren - véél meer fun dan andersom! :jaja:

Bovenaan Onderaan