Superb Scout?

Captain Hook

Forumguru
Iemand al iets gehoord of spy-foto's gezien van een Superb Scout uitvoering?

Lijkt me dat dit bagagemonster als Scout uitvoering helemaal indrukwekkend zou zijn.

Constant

Erelid
Volgens mij is hij te log, ik zie de Superb eerder als de ideale snelwegauto, vooral de autobahn op zal geweldig moeten zijn.

De kritiek op de Superb Combi in de bergpassen-test van een autotijdschrift was niet erg positief. Maar wie weet heb ik het helemaal mis en kan een Superb worden omgebouwd tot een Scout-achtige :smiley29:

___JC___

Forumguru
Aan de andere kant, de A6 of Volvo V70 is ook in 'offroad' versie te bestellen. Dingen verkopen dus wel...

Aan de andere kant, de A6 of Volvo V70 is ook in 'offroad' versie te bestellen. Dingen verkopen dus wel...

Juist! En denk maar niet dat veel van die A6 offroads ook daadwerkelijk offroad komen. Die rijden hooguit off the road over hun oprijlaan van grind naar de warme garage :-)

Zeker bij de A6 is het vooral een kwestie van uitstraling.
Dat zal bij de SuperB ook zo zijn in West Europa. In thuisland Tsjechie kan het, afhankelijk waar je moet zijn, wel een must zijn om een offroad uitvoering te hebben :-)

Die V70 zie ik wel wat vaker offroad ingezet worden. Dat is meer een type auto voor het soort mensen wat ook daadwerkelijk op plekken moet komen die soms via wat minder gebaande wegen te bereiken zijn. Die koop je minder voor de sier en meer voor het functionele

higgy

Forumguru
[moderatorbreak]Ik heb dit draadje opgeschoond. Er werd niet gevraagd naar de O2 Scout[/moderatorbreak]

Bovenaan Onderaan