Superb verlaging

casejunky

Forumguru
Beste,

Ik zit zo te zoeken op het forum, maar kom eigenlijk niks tegen van mensen die hun S2 sedan hebben verlaagd?

Zoek eigenlijk de voordelen en nadelen van een verlaging van een 35/35 a 40/40 vaste set.

Ook voorbeelden van hoe het er dan uitziet, ben opzoek naar een lichtelijke sportieve uitstraling en geen drempelschaaf ;)

Maar is het bij deze zo dat de rijprestaties er echt zo op vooruit gaan?
 

Octavia32

Forumguru
Nou ik kan je zeggen het rijd geweldig en een stuk strakker dan origineel.

Ik gebruik zelf een schroefset van KW type streetcomfort.

Deze set is in hoogte en comfort verstelbaar.
Zelf gebruik ik qua comfort stadje midden.
En ben hier zeer tevreden over en bij hoge snelheden presteert deze vele malen beter dan origineel.

Zie foto, de auto kan nog iets lager echter vind ik dat niet wenselijk aangezien dan de wielen af en toe in de wielkasten komen vooral aan de voorzijde.

Nog een keerzijde aan verder verlagen is dat je bij drempels deze schuin moet nemen vanwege de lange wielbasis van de auto.

Nu nog even een plaatje bij het praatje

a4a6e4109378b0eb4ecf07e3917fcaa9.jpg


c7ddb0888a83c14126e12454cd169d8b.jpg


8e13f869def1b7747f2669959a1712af.jpg


09001a28248809225fa93d9b1309aec9.jpg


Mocht je nog iets willen weten mag je altijd een berichtje sturen.

Verstuurd vanaf mijn HTC One M9 met Tapatalk
 

Octavia32

Forumguru
Ik weet niet meer wat standaard is,maar als je meet vanuit onderkant wielkast totaan naaf van de velg meet ik 35,5cm

3f1f1cca4b31536f38bcce07ca90bdad.jpg


Verstuurd vanaf mijn HTC One M9 met Tapatalk
 

Antera

Donateur
Heb er meerdere verlaagt ook te vinden tussen de vele auto's op me facebook wwww.facebook.com/tuningcenterlowering

Het is net wat je wensen zijn en aan de hand daarvan kunnen we bepalen wat eronder te zetten.

De voordelen zijn bij ene vaste set:

een standaard verlaging niet meer en minder
dempers en veren perfect op elkaar afgestemd
Iets meer comfort dan een schroefset


De nadelen zijn bij een vaste set:

Mocht de verlaging net niet uitpakken wat je wenst dan is dit niet meer aan te passen.
De hoogte van vaste sets kunnen namelijk anders uitvallen


De OEM veren zijn altijd al ingezakt als deze ouder zijn. Daarom niet uitgaan van de huidige hoogte. Ik kom auto's tegen die ik verlaagt die alleen door de ouderdom al 1.5 cm gezakt zijn en dan pakt de vaste verlaging minder laag uit

Meer info kan je me appen/mailen/bellen/rooksignalen geven
 

Miez1

Forumguru
Geen sedan maar ik knal mijn oude liefde er nog een keer in, wat een goeie auto was dit :thumbsup:. Ik had hieronder KW Inox V1.

e6a8hd.jpg


Alles gute !

Miez
 
Bovenaan Onderaan