Swing cd-speler stuk? Help!

Bernie

Lid
Ben al twee dagen op het forum aan het struinen naar oplossingen voor dit probleem:

Als ik een cd (originele audio cd) in de speler stop, geeft ie CD Error. Krijg de cd er wel weer uit. (Duurt wel lang). Natuurlijk ook met andere (en gebrande) cd's geprobeerd, maar krijg het niet aan de gang. Handleiding van de swing bied ook geen uitkomst.

Zijn er meer mensen met dit probleem? En liever nog een oplossing natuurlijk!

Bernie

Lid
Bedankt voor de tip. Woon er niet in de buurt, maar kom wel frequent in apeldoorn. Ga eens met ze bellen. Als ze me kunnen helpen is er vast wel wat te plannen.

Ga trouwens ook nog ff proberen om de zekering er even uit te halen. Misschien dwing je daar een soort van reset mee af.

EdK

Forumguru
Ga trouwens ook nog ff proberen om de zekering er even uit te halen. Misschien dwing je daar een soort van reset mee af.
Je kunt het proberen maar de kans lijkt me erg klein...
En KMS kun je ook je radiounit naar opsturen als dat een snellere optie is.
En al staat het niet op site, maar in samenspraak kun je er ook terecht op zaterdag.
Ikzelf ben er voor tellerunit geweest op een zaterdag en voor en na mij kwamen er ook nog klanten langs

Bernie

Lid
En zie hier? Hij doet het weer! Snap er helemaal niks meer van! Maar er zit nu een cd van kinderen voor kinderen in hahaha. Heb ik weer. Moet er maar eens over denken wat ik wil. Liefst usb, maar dat kan op meerdere manieren...... Maar die tip van die zaak in apeldoorn onthoud ik!!! Bedankt daarvoor!

Bovenaan Onderaan