Swing radio vervangen voor?

Wij hebben op dit moment een Swing radio en die willen wij in de toekomst vervangen voor een multimedia systeem.

Wij willen graag met het systeem navigeren en bellen. In onze huurauto (Polo) hadden we Carplay. Dat was wel ideaal. Een los navigatiesysteem vinden wij erg onhandig en nu ben ik onze Garmin ook kwijtgeraakt tijdens de verhuizing.

Ik heb iets gelezen in het topic van Mikyman. Het syteem van Zenec sprak mij wel aan.
Het is alleen niet duidelijk of daar ook bluetooth op zit.

Naar welke systemen kan ik kijken (googlen).

Wij hebben een Fabia 3. Ambition 1.2. Mijn man was zo slim om geen vragen te stellen aan de dealer. Ik mocht niet mee, want hij moest onderhandelen en we hadden geen oppas.

Spierings

Forumguru
Zoveel radio's heb ik voor de Fabia 3 nog niet voorbij zien komen...
Het topic van mikyman is niet van toepassing voor you, deze heeft een Fabia 2.

In tegenstelling tot de Fabia 2 is de radio van de 3 kwa maatwerk minder universeel. Je zal specifieke naar radio's voor jou model moeten kijken (als je er al een gevonden krijgt). Het is tenslotte de bedoeling dat deze goed in het dashboard past..

Ben zelf meer dan van een losse navigatie.
Deze hebben kaarten welke veel makkelijker, beter en goedkoper up toch date te houden zijn en vaak is er veel meer info op het scherm..
Daarnaast kun je makkelijk poi's toevoegen..
Heb zelf de Garmin Nuvi 2699LMT-Digital en werkt ideaal.. kun je ook als handsfreekit gebruiken, (waar ik zelden gebruik van maak) handigheidje is dat ik met de app al een adres op kan zoeken op mijn telefoon (internet) en deze heel simpel naar het apparaat kan sturen...

Laatst bewerkt:

fanSkoda-VW

Forumguru
Skoda Fabia Combi model 3 ; 2015

Navigatie nagebouwd in Bolero infotainment radio | Fabrikant: Pioneer
Activatie van de navigatie door het langer indrukken van de toets 'Media'
Werkt zeer acceptabel.

fanSkoda-VW

Forumguru
@ Spierings, dank je wel!! Scheelt wat veel zoekwerk voor mij.
Ehhh... Weet je ook hoe ik de software kan updaten misschien? via naviextras.com?
Waar lees ik de huidige en nieuwe versie?
is het dit misschien: nav. software #: 9.6.5.243959 jan 29, 2012 | FEU + RUS.
Ingebouwd medio 2015, software van 2012??? Ik bedoel maar (inbouw via A-Point Amsterdam)
Ik vráág maar, want ik denk dat je er meer van weet :jaja:

b.v.d.

Laatst bewerkt:
Super bedankt voor je reactie. Ik had eigenlijk verwacht dat je in de nieuwere modellen meer mogelijk zou zijn. Ik had echt niey verwacht dat de Fabia 3 minder universeel is op het gebied van multimediasystemen.

Misschien nog een paar jaartjes wachten.

Spierings

Forumguru
@fanSkoda ik weet ook niet precies hoe het werkt maar om de site van Pioneer wordt je doorverwezen naar https://www.naviextras.com/shop/portal
Vaak mag je naviproducten na registratie 1X je kaarten gratis uptodate maken maar dit moet vaak ook binnen een bepaalde termijn..
Je moet je gewoon even op die site registreren en dan kun je als nog afhaken mocht het te duur zijn..

@Letsa22 het is helaas afwachten, maar ik verwacht dat er ook niet zoveel voor komt omdat het echt een model specifieke radio is..

De radio uit het vorige Fabia model is kwa afmeting universeler, die maat heeft in heel veel verschillende vag modellen gezeten vanaf ongeveer 2003. Dan wordt er ook veel meer voor ontwikkeld.

Bovenaan Onderaan