Swing Radio

dimi74

Banned
Ik wil graag via mijn telefoon/MP3 speler muziek afspelen op mijn Swing via de Aux Ingang.
Nu heb ik van de week een kabeltje gehaald alleen herkernt mijn radio de telefoon niet als ik deze in e Aux ingang plug.
Kan ook nergens op het display een aux instelling vinden . Wat doe ik verkeerd

20120730_202915.jpg 20120730_202855.jpg

Skoody Boo

Actief lid
Als je via de aux muziek van je telefoon afspeelt, dan gebruik je de autoradio alleen als versterker, waarbij je de autoradio op aux zet (druk op knopje "media"). Je kunt dan het volume met de autoradio bedienen, maar de rest (vorig/volgend liedje etc.) moet je dan op de telefoon bedienen.

Wil je alles via de autoradio bedienen, waarbij de autoradio jou telefoon min of meer als harde schijf ziet, dan heb je MDI nodig.

dimi74

Banned
Skoody; ik berijpt wel hoe het werkt maar zoals je ziet in boven staande foto zit bij mij onder het knopje media geen verwijzing naar een AUX keuze.
Is dit iets wat eventueel ingesteld moet worden ?

Gerke

Forumguru
Heb je ook een mdi interface?
Ik moet de mdi ontkoppelen voordat ik de aux kan gebruiken ;)
Sent from my Lumia 900 using Board Express

Monteurtje

Forumguru
Denk dat de codering van radio nog verandert moet worden. Als je een radio vervangt/codeert dan vraagt altijd of er ook een AUX aansluiting in zit.

Skoody Boo

Actief lid
Ah o.k., dus je wilt wel gewoon via de aux afspelen maar je vindt hem niet? Daar kan ik je niet mee helpen.

Rallye

Forumguru
De AUX wordt ook bij mijn Swing niet apart genoemd. Hij zit gewoon onder MEDIA, inderdaad (zie ook de opmerking van Gerke) als er niets in de MDI zit. Als je een MDI hebt zou dat het probleem kunnen zijn. Ik zie ook "Bluetooth Audio" staan. Kun je proberen of de AUX wel werkt (via de knop MEDIA) als je die BT-audio uitzet?

Het zou ook aan je telefoon kunnen liggen: wat voor telefoon/kabel gebruik je? Doet de uitgang van de telefoon het wel op een ander apparaat (zoals je versterker thuis)?

dimi74

Banned
Nee ik heb geen MDI. Dacht gewoon kabeltje in de Aux ingang en telefoon eraan en spelen maar . Helaas niet dus. Zal eens ff testen of de telefoon wel op andere bronnen weergeeft. Gaat om een Samsung SII

Rallye

Forumguru
Gewoon een minijack in de koptelefoon-aansluiting van de Samsung en de andere kant in de AUX zou moeten werken. Waarom wil je dat overigens als je ook BT-audio hebt?

Bovenaan Onderaan