Systeem update Karoq

kleine heino

Senior Member
Beste forumleden,

Als ik mijn VIN nummer invoer op de website van Skoda krijg ik de melding dat er geen informatie gevonden wordt van dit VIN nummer. Er wordt geschreven "leave updates to your service partner". Ik was in de veronderstelling dat je altijd zelf de laatste update kan installeren op het mediasysteem?


Weet iemand wellicht wat de laatste versie is op dit moment?

BVD
Heino
 

hemi24

Forumguru
Als ik het goed begrijp gaat het in jouw geval om een Karoq uit 2020 (MY21)?
Welk systeem heb je erin zitten? Bolero, Amundsen of Columbus?
 

hemi24

Forumguru
MIB3 Amundsen in dat geval.

Dus óf een abonnement afsluiten en genieten van online updates van de kaarten, óf genoegen nemen met een iets oudere offline kaart-versie.

Voor het systeem zelf zul je geen firmware-updates krijgen via het portaal.

Daarvoor moet je contact zoeken met Rainesh of Antera…
 

kleine heino

Senior Member
Bedankt voor de reacties. Ik las op internet dat je kan zien welke versie geïnstalleerd is. Ik heb een foto bijgevoegd. Klopt het dat dit dus een behoorlijk oude versie is van november 2019?

Kan de dealer dit makkelijk updaten?
 

Bijlagen

  • Scherm­afbeelding 2024-09-05 om 20.11.13.jpg
    Scherm­afbeelding 2024-09-05 om 20.11.13.jpg
    613,7 KB · Weergaven: 34

Antera

Donateur
Dat is al oude software. Nieuwste is 332 Je kan dit of door de dealer proberen te laten doen met de daarbij komende kosten. Of je kan mij contacten en ik kan je de firmware delen incl handleiding. Meer info stuur me een whatsapp
 

kleine heino

Senior Member
Dat is al oude software. Nieuwste is 332 Je kan dit of door de dealer proberen te laten doen met de daarbij komende kosten. Of je kan mij contacten en ik kan je de firmware delen incl handleiding. Meer info stuur me een whatsapp
Ik heb wat vragen gesteld via WhatsApp.
 
Bovenaan Onderaan