Ik heb helaas geen foto meer ervan, maar als je naar setup gaat (bij wagen meen ik) dan heb je in het menu de optie Licht. Hierin kan je een aantal dingen instellen zoals hoe lang coming home en leaving home etc. Hier hoort normaal ook een optie te staan zodat je kan kiezen hoe fel de verlichting is in je auto van de knoppen van de tellerklok enzo. Het viel mij toen op dat ik de slider niet kon veranderen van positie dan kreeg ik iets van optie niet beschikbaar.
Dag erna is de hele optie gewoon verdwenen uit het Licht menu. Haal ik de accu los en sluit hem later weer aan dan is de optie er weer en hij werkt ook! Heb hem toen op 80% gezet. Laatst wilde ik instellen dat de auto vanzelf locked als je weg rijd kreeg ik ook de melding dat het niet beschikbaar was.. En toen zag ik dus OOK weer dat die functie in licht stuk was. En dan kan je de accu loskoppelen en weer vast en dan is het allemaal weer even goed.
Ik heb ooit wel wat zitten klooien met OBD11 met long coding, maar ik heb in de log gekeken en ik heb alle waardes weer terug gezet zoals ze stonden voor het aanpassen dus dit kan het ook niet zijn denk ik.