tanken in belgie

Hallo,

Heeft er iemand ervaring met tanken in belgie?
Hoor namelijk tegenstrijdige berichten de 1 zegt dat het niks uit maakt en ander zegt dat de diesel daar vervuilder is en dus slechter voor de motor.
Hebben jullie ook ervaring met V-Power of iets dergelijks is dit beter voor de motor en is de auto dan indd zuiniger zoals de fabrikanten ervan beweren.
Vooral het stukje van de diesel in belgie intreseert mij ik ben namelijk dagelijks voor werk 5km van Maasmechelen af, hier is de diesel gemiddeld 15cent per liter goedkoper dan bij ons in Nederland bij een onbekend merk en 10cent bij de avia aldaar. Persoonlijk zou ik zeggen avia is avia of zie ik dat verkeerd?

FredV

Banned
Hallo,

Heeft er iemand ervaring met tanken in belgie?
Hoor namelijk tegenstrijdige berichten de 1 zegt dat het niks uit maakt en ander zegt dat de diesel daar vervuilder is en dus slechter voor de motor.
Hebben jullie ook ervaring met V-Power of iets dergelijks is dit beter voor de motor en is de auto dan indd zuiniger zoals de fabrikanten ervan beweren.
Vooral het stukje van de diesel in belgie intreseert mij ik ben namelijk dagelijks voor werk 5km van Maasmechelen af, hier is de diesel gemiddeld 15cent per liter goedkoper dan bij ons in Nederland bij een onbekend merk en 10cent bij de avia aldaar. Persoonlijk zou ik zeggen avia is avia of zie ik dat verkeerd?

Over Vpower is en wordt al in een ander draadje genoeg geschreven. Ook over merkbrandstof tov merkloze brandstof.

Wat dat betreft, kan dit draadje dan op slot en verder gaan met je vraag in het brandstofdraadje

wat kost de diesel dan daar Vincent?

Ik betaal in maastricht 1,109/ L en ik ben een paar uur geleden in belgie geweest (vroenhoven) en daar was de diesel even duur als in nederland wel de euro loodvrij was er 14 cent goedkoper!

wat kost de diesel dan daar Vincent?

Ik betaal in maastricht 1,109/ L en ik ben een paar uur geleden in belgie geweest (vroenhoven) en daar was de diesel even duur als in nederland wel de euro loodvrij was er 14 cent goedkoper!

Daar kost de diesel op dit moment €1,099.
Waar is dat dan in Maastricht waar je geweest bent?

Werk namelijk in maastricht dus dat zou perfect zijn

Ok ik weet waar je bedoeld.
dat gaat gioed daar of levert dat wel eens problemen op?
Alleen ik ben niet van de onbemande tankstations, ga liever bij een bemand station.

Daar kost de diesel op dit moment €1,099.
Waar is dat dan in Maastricht waar je geweest bent?

Werk namelijk in maastricht dus dat zou perfect zijn
Hoi,

Ik tank altijd bij de witte pomp bij via regia (naast WEALER)
en daar betaal ik min €1.07,9 en max €1.09,9

laatst reed ik met een volle tank 45 ltr toch bijna 1300 km
wel 90 op de autoweg en 100 op de snelweg

Heb geen problemen met die diesel zoals sputteren of zo.

sinds 10 juli 2010 in bezit en al 6500 km verder van de fabia greenline
satin grey en alleen middenarmsteun, lederpakket en de usb aansluiting.
maar bevalt voor de verdere rest prima, en rijdt lekker.

gr, F.R.

van_der_P

Senior Member
In Vlodrop waar ik tank kost die ook maar 1.099 euro. Voor dat geld hoef ik niet naar België het is ook nogeens een kleine 20 km rijden enkel. En nu maar 11 km heen en weer.

Bovenaan Onderaan