Citigo-Fan
Nieuw lid
Ik heb even een vraag over de tankklep van mijn Skoda Citigo.
Dit ellendige ding is pas afgebroken en dus rest er nu niets anders dan dit ding te vervangen.
Nu kwam ik dit tegen; een Skoda Citigo tankklep die je volgens mij zelf kan installeren:
Weet iemand of je dit er zelf zo even opzet?
De originele tankklep had wel dezelfde kleur als de kleur van de lak van de auto (donker-blauw) dus het zou ideaal zijn als je weer dezelfde kleur tankklep kan terugkrijgen. Maar een zwarte kleur lijkt mij ook meer dan ok. Weet iemand waar ik een donkerblauwe of zwarte Skoda Citigo tankklep kan kopen?
Misschien weet iemand een goede online shop voor dit soort onderdelen?
Dit ellendige ding is pas afgebroken en dus rest er nu niets anders dan dit ding te vervangen.
Nu kwam ik dit tegen; een Skoda Citigo tankklep die je volgens mij zelf kan installeren:
VW UP SKODA CITIGO SEAT MII ORIGINAL TANKKLAPPE GRUNDIERT 1S0809857KGRU | eBay
SKODA CITIGO 2012 - 2021. SEAT MII 2012 - 2019. Marke: Ford. HINWEIS: TEIL IST ORIGINAL VOLKSWAGEN TEIL. PLATZ, SEITE: HINTEN. Alle aufgepasst! PASST ZU: VOLKSWAGEN UP! 2015 - 2021.
www.ebay.de
Weet iemand of je dit er zelf zo even opzet?
De originele tankklep had wel dezelfde kleur als de kleur van de lak van de auto (donker-blauw) dus het zou ideaal zijn als je weer dezelfde kleur tankklep kan terugkrijgen. Maar een zwarte kleur lijkt mij ook meer dan ok. Weet iemand waar ik een donkerblauwe of zwarte Skoda Citigo tankklep kan kopen?
Misschien weet iemand een goede online shop voor dit soort onderdelen?