John caravan
Nieuw lid
Ik bezit een Superb Combi diesel 140 pk cr met een 3800 km op de teller alles was perfect tot nu plots de laatste maal dat ik er mee reed afstand ongeveer 10 km bij het stoppen en afzetten van de motor ruik ik een verbrande guur en de koelventilatoren blijven nog zeker 5 min nadraaien. Heb reeds water en oliepeil en de temperatuur gecontroleerd alles is normaal. Zal morgen maar is langs de dealer gaan ,is er iemand van jullie die hier ervaring mee heeft?
Vandaag terug gereden ongeveer 15 km water en olietemperatuur in het oog gehouden en alles ok ventilators slaan ook niet meer aan bij stilleggen motor ,radiator wordt amper warm ik vraag me af wat er aan de hand was binnen 3 weken trekken we naar zuid Frankrijk met de caravan ik hoop geen problemen te hebben onderweg.
Zou het misschien een verbranding in de roetfiltergeweest zijn waardoor de motorwarmer wordt ik heb geen ervaring met een roetfilter?
Vandaag terug gereden ongeveer 15 km water en olietemperatuur in het oog gehouden en alles ok ventilators slaan ook niet meer aan bij stilleggen motor ,radiator wordt amper warm ik vraag me af wat er aan de hand was binnen 3 weken trekken we naar zuid Frankrijk met de caravan ik hoop geen problemen te hebben onderweg.
Zou het misschien een verbranding in de roetfiltergeweest zijn waardoor de motorwarmer wordt ik heb geen ervaring met een roetfilter?