Telefoon Houder BT carkit

Roli

Lid
Dag allen,

Ik weet dat er al een draadje over is, maar mijn vraag ligt toch anders.
Ik heb in mijn O2 een Bluetooth carkit, af fabriek. En door de fabroek is ook een mooie adapter geplaatst. Alleen de houder voor mijn huidige telefoon was niet beschikbaar ( Sony S700i ) Dus ik gebruik de adapter nu niet. Mijn telefoon werkt overigens wel perfect met de bluetooth/maxidot. Volgende maand stappen we over naar een andere telecom provider, en nu ben ik benieuwd voor welke telefoon wel een houder beschikbaar is.

Is hier een lijst voor beschikbaar?

Ik heb mijn oog laten vallen op de LG KG800 of de Nokia 6233
Iemand van hier die deze telefoons gebruikt met een houder ?

Vast bedankt

DJNeO

Actief lid
6233 heeft denk ik wel een houder... volgens mij lijkt deze op de 6230i
smile.gif
LG zou ik zeker niet nemen, tenzij je over een kwartaal tot een half jaar weer een nieuwe tel wil omdat de LG helemaal gaar is...
wink.gif

Jpoers

Lid
Lg heeft inderdaad niet de meest gangbare onderdelen. Nokia!!

Maat van me heeft die Lg maar is niet bijzonder te spreken erover. en het is ook enorm wennen met die softtouch knoppen. als je maar over de knoppen wrijft reageren ze al. Ben dus regelmatig met zijn binnenzak aan het communiceren omdat die weer per ongeluk belt. (en jah je kan ook toestenblok doen!!)

Roli

Lid
laugh.gif
erg bedankt voor de reacties heren.

Ik was al een beetje bang betreft die LG. Maar ik vind um zo mooi.....
Maargoed, een 6233 zal het dan gaan worden.

Thanks

SmurfForLife

Actief lid
Ga naar je dealer en vraag daar het overzicht van alle telefoons die ondersteund worden met de carkithouder die aansluit bij de BT optie af fabriek!

Dit heldert een hoop op..

Roli

Lid
TDIDSG... thanks voor die lijst.

Volgens mij is dat dezelfde lijst als mijn dealer ook heeft. En als ik de lijst bekijk, is het volgens mij al hopeloos verouderd
wink.gif
De Sony T610 bijvoorbeeld is al meer als 3 jaar oud.

We zullen het volgende week gaan beleven. Denk hoe dan ook toch voor de Nokia 6233 te gaan ( waarschijnlijk dezelfde adapter als de 6230)

JinxRS

Lid
Roli

Ik heb nog een cullman 6230/6230i houder liggen die wel mag overnemen voor een mooi prijsje. Stuur me even een prive bericht

ik heb zelf even geinformeerd bij Skoda. Een houder voor een Nokia 6021 kost €189,-

Das mij echt even te veel. Als extra's levert het op dat je een laderfunctie hebt en dat je wat info via je maxidot kunt raadplegen.

Volgens mij kan je die info ook zonder houder via het maxidot raadplegen (bluetooth versie in elk geval). Mijn Razr V3 waar geen houder voor is gaat allemaal via het Maxidot, errug prettig.

de standaard bluetooth carkit toont geen info op de maxidot wanneer je geen houder hebt. Je kunt via de maxitdot wel opvragen wat de laatste oproep was ed, maar als je dat opvraagt, blijft het scherm leeg.
Het beeindigen van een gesprek kan wel via de maxidot... opnemen heb ik nog niet geprobeerd, maar denk dat dat ook wel lukt

Vreemd, ik heb geen houder en kan bovenstaande allemaal. Evenals scrollen door het telefoonboek, nummers kiezen, bellen, opnemen, ophangen etc. Alles via het Maxidot.
Alleen SMS-en wil niet zo
smile.gif

En zoals aangegeven, ik heb geen houder. Wat ook zou kunnen zijn is dat het enigzins telefoon-afhankelijk is wat je allemaal met je Maxidot kan zonder houder.

Motorola V3 en die komt vaak niet eens uit mijn jaszak. Auto en telefoon vinden elkaar moeiteloos. Een aanpassing in het telefoonboek is met een halve minuut gesynchroniseerd met het geheugen van het Maxidot.

Er staat mij vaag bij dat er ergens op dit forum, in een draad over bluetooth, een link staat naar een pdf op de SEAT site (die dezelfde kit heeft) staat met daarin allerlei info over wat welke telefoons wel en niet kunnen in combinatie met deze handsfree kit.

het lag idd aan de telefoon. Heb het geproberd met een Nokia 6021 en daarmee lukt het allemaal wel. Daarmee wordt de 195 euris voor een houder nog duurder dan ik het al vond... Op Ebay kost een autolader niet meer dan 10 EUro..

vdijk

Lid
ik ben ook blij met deze mededeling. Heb zelf een nokia 6021 en een bluetooth carkit besteld.
ben alleen nu nog benieuwd hoe vaak ik mijn telefoon moet opladen (op kantoor).

Weet iemand of de baterij van de telefoon snel leeg loopt als je in de auto zit, omdat hij continue verbinding zoekt met de carkit?

ik heb geen multifunctioneel stuurwiel. Vond die 12 euro extra in de maand net even te veel van het goede..

Voor het opladen van je telefoon kun je een goedkope autolader kopen op de markt of op ebay. Ik had er 1 via Ebay. heeft me alleen verzendkosten gekost. (circa 5 Euro)

@vdijk: Mijn Motorola loopt niet sneller leeg dan anders, ik merk niets van extra stroomverbruik (maar ik rij ook niet zoveel). Daarbij staat de Bluetooth van mijn telefoon alleen aan als ie verbinding heeft. Hoe het kan weet ik niet maar het ding regelt alles zelf.

@achthoven1: Ik heb wel een multifunctioneel stuurwiel (heb geen lease) maar voor zover ik het kunnen inschatten maakt dat qua mogelijkheden niet uit, je kan tenslotte ook met het 'ruitenwisserpookje' door het maxidot menu scrollen.

Bovenaan Onderaan