telefoon via stuurwiel?

Jawel, nog slechts 5 a 6 weken, en dan.... m'n nieuwe auto
een Octavia ambient met att. buissiness pakket, klein leerpakket, maxidot display, bleuthooth, 4 speakersysteem, Graphite Grey Metallic, Stof "Graham Onyx"

echter: nu wordt er 189,00 euro extra in rekening gebracht voor een interface zodat ik de telefoon via het stuurwiel kan bedienen? heeft iemand hier ervaring mee??

nog maar ruim 30 nachtjes slapen:winkie:

ik vraag me zowiezo af of met het multifunctionele stuurwiel het ook mogelijk is om de telefoon te besturen??

ik heb zelf de keuze gemaakt voor de O2 Combi Attr. Business Elegance met handsfree voorbereid Bluetooth (icm Maxidot display / Colombus)

nu vraag ik me af of de knoppen op het stuur niet alleen voor de radio zijn?

van inkel

Forumguru
ik vraag me zowiezo af of met het multifunctionele stuurwiel het ook mogelijk is om de telefoon te besturen??

ik heb zelf de keuze gemaakt voor de O2 Combi Attr. Business Elegance met handsfree voorbereid Bluetooth (icm Maxidot display / Colombus)

nu vraag ik me af of de knoppen op het stuur niet alleen voor de radio zijn?

Het std. multifunctioneel stuurwiel van de O2 Eleg. Attr. Buss. is alleen voor de radio, met telefoon heb je een ander multifunctioneel stuurwiel.
Ik weet niet of dit automatisch wordt geleverd als je telefoonvoorbereiding met BT bijbesteld.

Het std. multifunctioneel stuurwiel van de O2 Eleg. Attr. Buss. is alleen voor de radio, met telefoon heb je een ander multifunctioneel stuurwiel.
Ik weet niet of dit automatisch wordt geleverd als je telefoonvoorbereiding met BT bijbesteld.

iemand ervaring met bovenstaand?

Ja, de garage bellen en bestellen.
Het werkt super, vind ik.
Je kan alles van je telefoon recht voor je op het maxidot zien.
Alleen weet ik niet hoe een plus heet in het engels.
Als ik nu de spraakgestuurde telefoonnummers oproep staan er alleen de nummers in mijn historie en niet de namen.
Maar ach, dat is een kleinigheidje.

Oja, mijn telefoon heeft een groter geheugen dan de carkit (mbt aantal nummers), en als je onder 1 naam meerdere nummers zet (kantoor, mobiel, thuis etc) dan laat je carkit alles onder elkaar zien en zie je niet welk nummer waarvan is.

bedankt alvast, had bijna mijn O2 Combi Attr. Business Elegance besteld er vanuit gaande dat het stuur automatisch aangepast was aan de telefoon...

Steve

Senior Member
Als de dealer je dat verteld hebt klopt het wel hoor.
Er is ook stuurbediening via de ruitenwisser hendel.
Hier bedien je ook de maxidot mee en via maxidot kan je ook bellen en nummers kiezen.
Al vind ik persoonlijk dat het makkelijker werkt via de Columbus.

ik ben erachter hoor.....
dealer gebeld, auto staat al klaar, zonder telefoon optie in het stuur. lease maatschapij heeft het verkeerd begrepen, het was een interface zodat de bleutooth ook verbonden zou zijn aan een oplader......:crazy:

Maar goed, nu kijken of ik mijn peugeot sneller kan omruilen.... de Octavia staat al klaar!!! maar mag pas 9 mei opgehaald wrden ven de Leasemij....

da's mooi klote!

bat

Lid
Maar goed, nu kijken of ik mijn peugeot sneller kan omruilen.... de Octavia staat al klaar!!! maar mag pas 9 mei opgehaald wrden ven de Leasemij....
Ik ben bang dat ik eenzelfde situatie ga meemaken... gezien de huidige levertijden staat de mijne waarschijnlijk al eind april/begin mei bij de dealer, maar omdat het contract voor mijn huidige Peugeot nog doorloopt tot begin juni moet ik daar op wachten... In elke andere auto was dat een minder groot probleem geweest...

Ik vraag me bij bovenstaande berichten een paar zaken af:
Wat is eigenlijk de meerwaarde van die bleutooth module, tov zeg maar een standaard nokia ck7w module?
wie heeft die optie er af-fabriek op laten zetten?

Ik wil er best € 365 voor betalen, aangezien ik anders toch 400 euries kwijt ben aan installatie achteraf, maar zit nog wel te twijfelen. (er moet immers wel een houder bij ivm opladen)

Ik vraag me bij bovenstaande berichten een paar zaken af:
Wat is eigenlijk de meerwaarde van die bleutooth module, tov zeg maar een standaard nokia ck7w module?
wie heeft die optie er af-fabriek op laten zetten?

Ik wil er best € 365 voor betalen, aangezien ik anders toch 400 euries kwijt ben aan installatie achteraf, maar zit nog wel te twijfelen. (er moet immers wel een houder bij ivm opladen)

De af fabriek gemonteerde bluetooth optie werkt i.c.m. de Columbus en Maxidot en dan kan met de Columbus of evt met stuurbediening de telefoon bediend worden. Bij de Nokia-kit kan alleen het geluid over de speakers van de auto weergegeven worden en is de bediening alleen via de telefoon zelf. Ander verschil? Jazeker: af fabriek gemonteerde opties worden meegeteld igv privé bijtelling lease auto. De Nokia kit niet.

jbr66

Nieuw lid
Ik ben bang dat ik eenzelfde situatie ga meemaken... gezien de huidige levertijden staat de mijne waarschijnlijk al eind april/begin mei bij de dealer, maar omdat het contract voor mijn huidige Peugeot nog doorloopt tot begin juni moet ik daar op wachten... In elke andere auto was dat een minder groot probleem geweest...

... en je voelt je nog wel lekkerder in een Peugeot....

Bovenaan Onderaan