Telefoonboek wissen

Kees2

Lid
Is iemand bekend met het verwijderen van het telefoonboek van de BT installatie (Novero 5N0035730B)?
Ik kan het met opnieuw aanmelden van de telefoon ook niet overschrijven.
Hopelijk kan iemand mij op weg helpen

alvast bedankt

Rallye

Forumguru
Heb je de telefoon al van de carkit verwijderd?

Waarom wil je trouwens het telefoonboek verwijderen? Verkoop je de auto en ben je bang dat anderen het kunnen zien? Meestal is dat namelijk niet zo.

Kees2

Lid
IK wil het eigenlijk alleen maar actualiseren; een paar nummers zijn niet meer relevant, sommigen (zoals de kinderen) hebben een ander nummer.
Nummers die uit mijn telefoon verwijderd zijn blijken nog steeds in het geheugen van BT te staan.

TDI_DSG

Senior Member
Volgens mij moet je gewoon je telefoon verwijderen uit je carkit zoals rallye ook al schreef. Dan is je adresboek ook verdwenen uit je carkit. Daarna je telefoon weer opnieuw aanmelden en daarna gaat hij vanzelf je adresboek ook weer opnieuw laden waardoor je telefoonboek weer actueel is.

Kees2

Lid
Ja, dat dacht ik ook, maar diverse keren geprobeerd waarbij ik mijn telefoon ook een andere naam gegeven heb. Niets helpt. Kan op internet ook niets relevants vinden voor deze BT kit.

Kees2

Lid
@TDI-DSG: fijn dat je eea uitzoekt. Daarvoor mijn dank.
Helaas is mijn auto van januari 2010 en heeft een eerdere versie Amundsen waarbij geen telefoonfuncties zijn opgenomen (mijn instructieboekje wijkt hier ook af).
Toch wel uitgeprobbeerd maar zonder resultaat.
Wordt dealerbezoek, vrees ik.

jalex_h

Forumguru
Hoi, bij mij (ook een Amundsen, modeljaar 2010) gaat het via het display in het dashboard. Kies hier de telefoon, dan setup en vervolgens telefoonboek. De eerste optie is dan update.

Kees2

Lid
@jalex_h: heb ik ook geprobeerd; ik denk dat de BT module niet goed is; hij laadt elke keer 43 (van 105) nummers op, maar deze nummers staan niet meer in mijn telefoon.
Ook andere telefoon met zelfde simkaart geprobeerd; namen en pin codes gewijzigd; niets helpt. Ik ga binnenkort wel bij de dealer navragen.
Erg bedankt voor alle medewerking.

Kees2

Lid
Ik ben er uit!
Ik heb mijn sim kaart laten uitlezen en de gewiste adressen stonden daar toch nog wel op. Vraag niet hoe dat kan.
Uiteindelijk een nieuwe lijst samengesteld op de simkaart van de nummers welke ik van uit de auto moet kunnen bellen; rest op de telefoon zelf
Daarna phone, settings, phoneupdate van de simkaart en voila!
Telefoon is een Samsung Galaxy S1
Nogmaals mijn dank voor het meedenken!

Bovenaan Onderaan