Telefoonhouder af fabriek eraf?

begie

Nieuw lid
Heb juist RS gaan ophalen bij dealer.
Wat mij enorm stoort is de telefoonhouder....
Heb wel bluetooth optie genomen en verbinding met pda phone werkt ook, kwaliteit gesprek nog niet getest...

Maar ik heb die st*** telefoonhouder niet nodig en zit in de weg. Heeft iemand al geprobeert die te verwijderen en zo ja laat dit sporen na en hoe doe je dit???

Rgds
Begie

vdijk

Lid
heb hetzelfde gevoel over gehouden van die stomme telefoonhouder !!

snap niet dat je dit er gewoon maar bij krijgt, laat het op zijn minst een optie zijn.
Op de telefoonhouder heb nu nu mijn tomtom houder vast gezet. Ik zal toch als mijn leasecontract de houder weer moeten inleveren, vandaar dat hij er nog steeds zit.

Heb overgens geen last van een lege telefoon, ik laad hem gewoon op kantoor op

Lars

Lid
Ik heb hem ook en er is ondertussen een passende houder voor mijn telefoon
voor geregeld ( toch wel lastig als je om dat opladen moet denken)
Als je hem eraf zou halen blijf je in ieder geval met een uitsparing zitten
in het paneel wat je radio en overige knoppen afdekt, heb zoiets volgens
mij een keer op een / dit forum gezien in een topic over het inbouwen van een ipod

begie

Nieuw lid
Waar heb je die telefoonhouder geregeld?
Vrees dat er voor pda's niet veel zal voorzien zijn.

Overigens heb ik wel nog een probleem met de bluetooth, connectie wordt soms gewoon verbroken, en snap nog altijd niet waarom...

en voor de lease maatschappij, denk dat ze zelfs niet weten dat die houder er stond, want als het echt een lelijke uitsparing is in omlijsting van de radio, zet ik er wel een ander frontje op (heb er al tegen gekomen voor 20€...)

Rgds
Begie

Lars

Lid
Telefoonhouder is door mijn werk besteld bij de dealer,
betaal je geloof ik wel de hoofdprijs voor.

vdijk

Lid
Telefoonhouder is door mijn werk besteld bij de dealer,
betaal je geloof ik wel de hoofdprijs voor.

klopt, je kunt hem ook bestellen bij de skoda dealer.
je betaald dan volgens mij Eur 150,--. Dit vind ik iets teveel van het goede en heb het dan ook niet gedaan

In het duitse skoda-forum (weet even niet meer hoe het heet) is een soort gebruiksaanwijzing over hoe de telefoonhouder weg te werken. Houdt er wel rekening mee dat je het hele dashboard moet demonteren.

Succes

Eppiegrande

Actief lid
Gaan ook de O2 BE bestellen met BT. Wil toch proberen de dealer te overtuigen om de telefoonhouder fabriek af er af te laten. Kan tot nu toe volgens hem niet. Achteraf heb je geloof ik 2 gaten in de sierlijst en een uitsparing langs de rand van de afdekkap radio/airco.
In iedergeval hier hoe het kan:
http://www.octavia-forum.de/forum/viewtopic.php?f=19&t=16154

Denk wel dat ik dat ga doen, en dan nieuw sierstrook en rand aanschaffen.

Eppiegrande

Hey bedankt voor de handleiding.

Eens kijken of ik zoveel moeite wil gaan doen. Is tenslotte een leasebak.

Gaan ook de O2 BE bestellen met BT. Wil toch proberen de dealer te overtuigen om de telefoonhouder fabriek af er af te laten. Kan tot nu toe volgens hem niet. Achteraf heb je geloof ik 2 gaten in de sierlijst en een uitsparing langs de rand van de afdekkap radio/airco.
In iedergeval hier hoe het kan:
http://www.octavia-forum.de/forum/viewtopic.php?f=19&t=16154

Denk wel dat ik dat ga doen, en dan nieuw sierstrook en rand aanschaffen.

Eppiegrande

Bovenaan Onderaan