Telefoonhouder tbv android auto

Mark Kodiaq

Nieuw lid
Beste Kodiaq rijders en bewonderaars,
Ik ben trotse berijder van een Kodiaq Style business.
Ik heb Android Auto gedownload en vind het wel handig icm Columbus. Echter, er moet wel verbinding worden gemaakt met usb kabel. Ik vind het erg onhandig om telkens met kabeltjes te klooien.
Ik zou graag iets van een docking station voor mijn telefoon willen (beetje zoals vroeger...). Niet zo'n magneet aan een ventilatierooster.
Is er iemand die al zoiets gebruikt of gezien heeft? En wat is dan een handige plek in de auto? Iemand gedacht aan de onderkant van de armsteun?

Barst maar los met ideeën!

Groeten, Mark

oek even op: Superb dashboard openen.

Ik heb een actieve brodit houder ingebouwd. Is netjes en je kan apple carplay of android auto gebruiken. Brodit levert boor elkenphone een houder en dasboardclip zodat je geen gaten hoeft te boren.

jongetje

Forumguru
Is het minder werk om hem in een houder te zetten dan een USB kabel in te pluggen (en je telefoon direct bijgeladen wordt)? Heb je meteen het beeld op je Columbus en hoef je de telefoon niet aan te raken (waar je een boete voor kunt krijgen).

Is het minder werk om hem in een houder te zetten dan een USB kabel in te pluggen (en je telefoon direct bijgeladen wordt)? Heb je meteen het beeld op je Columbus en hoef je de telefoon niet aan te raken (waar je een boete voor kunt krijgen).

Precies. in de houder zetten gaat sneller dan je usb kabeltje pakken en je ohone duwen. tevens ligt je telefoon niet ergens buiten handbereik of onderin je dashboard. Kijk, voor iemand die 60k rijd per jaar is het anders dan iemand die woon werk en zo rijd.

jongetje

Forumguru
Tja. Met Android auto is het hele idee dat je telefoon niet binnen bereik ligt want dat gaat nu juist via je amundsen/columbus

Bovenaan Onderaan