Telefoonhouder

zxr750luni

Senior Member
waar hebben jullie de telefoonhouder aktief of passief geplaatst.

zou hier graag ideeën van opdoen voor wat betreft de mogelijkheden.

foto´s please..

Carnivor

Nieuw lid
Bij www.mobilefun.nl heb ik deze onderstaande telefoonhouder gekocht. Wordt in het ventilatierooster geplaatst en werkt naar behoren. Is in alle kanten draaibaar.

27265.jpg

Heb ooit eens een Breffo gekregen..tel. bungelt nu aan de ventilatie vd bijrijder (wel midden console)
spevo.jpg

Ben er wel blij mee..ok een echt mooie manier is het niet maar de tel. hangt goed en hij kan op andere plekken.

ocatavia2015

Actief lid
Ik hem mijn iphone in een Kenu Airframe. Echt perfect en ook makkelijk te wisselen als je leenauto of de auto van je vrouw rijdt :-)

Bijlagen

• image.jpeg
    image.jpeg
    25 KB · Weergaven: 84

Blackokkie2

Forumguru
Ik ga zoiets nemen, aangezien ik een klaphoesje om mijn telefoon heb, heb dus niets aan een houder die passend is voor mijn telefoon.

images

Merk: Richter.

Goofy@5E

Forumguru
Ik ben voor men werk al een paar keer de x-grip tegen gekomen, je moet maar eens googelen, het is een zeer stabiele telefoon-multimedia houder, prijzen heb ik niet maar dit is kwaliteit, dus zeker niet de goodkoopste, en er zijn verschillende adapters en aanpassings onderdelen voor te verkrijgen.

peter_f

Nieuw lid
Ik koop steeds de houders van Brodit, en dat ga ik ook doen voor mijn toekomstige Superb III doen.

P

Troebels

Actief lid
Brodit... Die heb ik momenteel ook in mijn 508. Past perfect (zowel voor een iphone5 als ook een 6) en gaat van de week gewoon mee naar mn nieuwe O3. In het ergste geval moet ik een nieuw bevestigingsbrugeltje kopen. Aangezien deze voor de 508 is/was.... Maar verder zijn dit idd top houders!

weerhuis

Nieuw lid
Misschien een domme vraag, maar waarom zou je gaan schroeven of boren in het interieur om een telefoonhouder te monteren? Alle telefoonfuncties van mijn Iphone zijn beschikbaar via het multimediascherm, wanneer mijn telefoon via bluetooth verbonden is. Mijn telefoon zit meestal gewoon in mijn jaszak. Moet ik wel aan toevoegen dat ik momenteel nog in een Superb rijd, maar dat de opvolger hiervan, een Octavia deze week besteld is en ik er van uit ga dat deze functionaliteit in beide auto's vergelijkbaar is.

Misschien mis ik iets......

Troebels

Actief lid
Ik heb geen idee hoe en of dit een beetje te bedienen is in een O3. In mijn 508 namelijk niet (of niet snel genoeg) en dus vind ik een houder fijn (ook om even mail te lezen ed :D). Ook om de telefoon te laden trouwens. En met dit type hoefde ik niet te schroeven. Dit wordt gewoon ergens op het "tussenpaneel" geklemd.

clapton

Senior Member
Carnivor, hangt de houder daadwerkelijk aan één lamel en is dat voldoende stevig. Ik heb een aantal houders gezien op Ebay, maar ik durf het eigenlijk niet aan. Ben bang dat er een lamel afbreekt.

Misschien een domme vraag, maar waarom zou je gaan schroeven of boren in het interieur om een telefoonhouder te monteren? Alle telefoonfuncties van mijn Iphone zijn beschikbaar via het multimediascherm, wanneer mijn telefoon via bluetooth verbonden is. Mijn telefoon zit meestal gewoon in mijn jaszak. Moet ik wel aan toevoegen dat ik momenteel nog in een Superb rijd, maar dat de opvolger hiervan, een Octavia deze week besteld is en ik er van uit ga dat deze functionaliteit in beide auto's vergelijkbaar is.

Misschien mis ik iets......

Ik wil graag op het scherm van de telefoon Flitsmeister aan hebben staan...waarom?...tsja :-)

Carnivor

Nieuw lid
Carnivor, hangt de houder daadwerkelijk aan één lamel en is dat voldoende stevig. Ik heb een aantal houders gezien op Ebay, maar ik durf het eigenlijk niet aan. Ben bang dat er een lamel afbreekt.

Ik heb deze houder nu 2 jaar in gebruik. Eerst in een renault megane, nu in de octavia. In combinatie met een iphone5 en nu met een galaxy s5. Ik heb niet het idee dat de lamelle enorm wordt belast,...

Bovenaan Onderaan