Tellerplaat & lederen stuurwiel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rini

Nieuw lid
Beste Skoda-fanaten,

Sinds vorige week ben ik de trotse eigenaar van een Skoda Fabia 1.4 Creation uit 2003.
Wat een geweldige wagen en wat rijdt ie goed!
cool.gif

Echter heb ik 2 vragen waar jullie misschien antwoord op kunnen geven.

- Er zit gewoon het standaard steurwiel in, maar ik zou graag een lederen stuurwiel willen hebben. Nu vind ik op de NL Skoda site niets terug over dit stuur. Ik zou dus graag willen weten of het mogelijk is en wat het inbouwen ongeveer kost.

- Ik heb nog een ouder model tellerplaat in mijn Fabia. Graag zou daar de nieuwste versie in hebben. Is dit mogelijk, en wat kost dit?

deze heb ik nu:
46510-12-05_0112.jpg

en deze wil ik graag hebben:
2DSCF0041-med.JPG

Bedankt alvast voor jullie hulp!

Rini

Nieuw lid
Ik wil het graag via de dealer doen en niet zelf.
Ik wil graag weten of hier mensen zijn die dit ook hebben laten doen en die de kosten ongeveer weten.

Daniel

Lid
ja dat snap ik dat je het via de dealer wil laten doen,maar dat neemt niet weg dat je de spullen niet via internet kunt kopen,en dan bij de dealer erop laten zetten,hoogst waarschijnlijk veel goedkoper.

En als je dat niet wilt bel je toch lekker morgen de dealer ff op
wink.gif

He da's mijn tellerplaat
wink.gif

Ik zou het inderdaad via de dealer doen.. Gewoon even informeren over de kosten etc.. Succes

gefeliciteerd met je wagen! ik heb de zelfde uitvoering en bouwjaar (zie gallerij fabia YARQ) is idd een geweldige wagen, zeker waar voor je geld!

stuur zal wel prijzig zijn ivm het overzetten van de airbag module (is een lastig klusje...) zou idd de dealer eens bellen.

Fabia

† In Memoriam
Ik heb hetzelfde stuur en het bevalt mij uitstekend. Ligt erg lekker in de hand en zeker met het leer heb je lekker veel grip.

Rini

Nieuw lid
Het stuur vervangen zal denk ik niet zo'n probleem zijn, waar het mij meer om gaat is of er mensen ervaring hebben met het plaatsen van een nieuwe tellerplaat?

Frankie

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Okki</font><hr />

Mooi stuur, mooier dan de 02!

[/ QUOTE ]

Tis t standaard VW stuur dat in tal van VW's heeft gezeten... Zoals in mijn vorige Golf.. Mooi stuur idd, maar wel weer "geleend" door Skoda..

Dutch4x4

Senior Member
Heerlijk stuur, heb 'm ook in de O1. VW-logootje is er inderdaad uitgewipt, Skoda-logootje erin, maar wat maakt 't uit.

Voor de O1 en F1 greep men echt nog heel gemakkelijk in de onderdelenbak van VW...

DJNeO

Actief lid
lederen stuurwiel na navraag bij dealer kost 230 euro... weet niet of dit ex of incl inbouw is...

Rini

Nieuw lid
Goed mail naar de dealer is eruit!
Zodra ik antwoord heb zal ik het jullie laten weten, als jullie daar teniminste in geïnteresseerd zijn???

Daniel

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Frankie</font><hr />

[/ QUOTE ]

Tis t standaard VW stuur dat in tal van VW's heeft gezeten... Zoals in mijn vorige Golf.. Mooi stuur idd, maar wel weer "geleend" door Skoda..

[/ QUOTE ]

Het is geen Standaard stuur van VW hóór,zit alleen in een Highline.

Ik heb nu een Elegance en daar zit ook een leder stuur in maar niet zo een!

Okki

Donateur
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Frankie</font><hr />

[/ QUOTE ]

[/ QUOTE ]

Beter goed gejat dan slecht bedacht!
cheer.gif

Dutch4x4

Senior Member
Is het niet gewoon het GTI-stuur van de Golf IV?

Het zit overigens ook in de O1 RS, maar dan met van die sportieve gaatjes erin. Blij dat ik er eentje zonder heb trouwens...

Daniel

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Dutch4x4</font><hr />

Is het niet gewoon het GTI-stuur van de Golf IV?

Het zit overigens ook in de O1 RS, maar dan met van die sportieve gaatjes erin. Blij dat ik er eentje zonder heb trouwens...

[/ QUOTE ]

Neee het is niet het GTI stuur van VW het is echt het Highline stuur,en die met de gaatjes dat is pas vanaf modeljaar 03/04 als ik me niet vergis. (heb in de VW/Audi garage gewerkt
wink.gif
)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan