Terug van weggeweest

ericb

Actief lid
Hoi allemaal,

Begin 2013 komt er een einde aan een Skoda vrij bestaan van 4 jaar.
Mijn vrouw heeft zojuist een Skoda Fabia Combi besteld. Een witte 1.2 TSI Artic.
Inclusief GT pakket en nog wat klein spul.

De Skoda gaat haar Seat Ibiza Sport 1.4 vervangen, de laadruimte werd wat te klein voor onze hond.

Groet,
Eric

Cordoba

Forumguru
Welcome back Eric.

Speciale reden dat jullie voor een Fabia combi hebben gekozen en niet voor de Ibiza ST?

ericb

Actief lid
De ST is niet in een vergelijkbare versie te koop, alleen in een hele kale ondergemototriseerde versie of in een veel een duurdere versie.
Belangrijkste is echter dat de bagageruimte kleiner is en onze hond , de belangrijkste reden om weer een station erbij te kopen, erg snel groeit.
En in mijn auto is dat geen probleem maar in de normale Ibiza wel.

Fabia

† In Memoriam
Welkom terug. Mooie uitoering van de Fabia heb je gekocht zeker met het GT pakket. En heeft de hond al proefgepast?

ericb

Actief lid
Jazeker, wij hebben wel snel een beslissing genomen maar voor alle zekerheid wel gepast. Hij heeft nu nog volop de ruimte maar is ook pas 41 kilo. Dat worden er ergens tussen de 60 en 70 :-)

Naast het zwarte GT pakket, nog de zwarte dorpelbeschermers, zwarte stootlijsten, leren stuur, handrem en pook, cruisecontrol(voor de trajectcontroles), afstandsbediening vergrendeling, rubberen mat en natuurlijk een hondenrek besteld.

Canon-Eye

Forumguru
Ik woonde tot enkele jaren geleden in de zuidelijke Randstad en gebruik al sinds midden jaren '80 heel fantiek de CC - ook binnen de bebouwde kom op de bekende stukken die populair zijn bij de mobiele flitsagenten.
De in- en overbouwkosten (mijn eerste VDO Tempostat heeft in een stuk of 4 opvlgende auto's dienst gedaan) heb ik dik terugverdiend op uitgespaarde bekeuringen, ook op de Randstad-snelwegen.

ericb

Actief lid
Heb je wel gelijk in, en voor mijzelf is dat ook van toepassing, ik gebruik zoveel mogelijk de CC. Mijn vrouw staat echter meestal meer stil dan dat ze rijd op haar normale woon werk traject. Maar voor alle andere gevallen is het inderdaad een handig hulpmiddel.

Het meest handige hulpmiddel van allemaal is tot mijn grote spijt nog steeds alleen bij Ford verkrijgbaar en dat is voorruitverwarming, die mis ik na al die jaren in andere merken te hebben gereden nog steeds het meest.

Bovenaan Onderaan