Terugkerende Skoda Rijder..

RodeKo

Actief lid
Goedenavond,

Ik ben Rolf en heb afgelopen week een Ocatavia 3 uit 2018 gekocht met 1.5TSi DADA met een DSG7. het is een ambition business model. ik ga hem eind volgende week ophalen want het was druk in de garage waar ik hem kocht en ze moesten er nog een trekhaak onder zetten.

Eerder heb ik al Skoda gereden en wel een Ocatvia 3 van 2012-2016 als Lease wagen. Destijds geen lid geworden van het forum omdat ik niet veel aan de auto wilde doen aangezien lease auto. :D

Op het forum wil ik een hoop ik leuke dingen lezen, leuke mensen tegen komen die ook van de auto hobby houden en wat technische zaken te leren.

Gegroet!

Rolf

Japanese Power

Donateur
Ha Rolf,

Lease of geen lease. Maakt niets uit.
Ik heb nu mijn 2e lease en doe niets aan mijn auto's maar ondanks dat een gezellige club hier ;)

Johan

RodeKo

Actief lid
Vandaag de auto opgehaald en de eerste 150 kilometer gereden. De auto rijd helemaal top! helaas lijken mijn koplampen wel lek te zijn. :pieker: ik weet dat deze een nieuwe voorbumper heeft gekregen. Verder geen schade maar het lijkt er op alsof de koplampen daarbij ook geraakt/ stuk zijn gegaan oid. Nouja, morgen maar even bellen met de garage om dat op te lossen.

Bovenaan Onderaan