Terugroepactie koplampen

LenK

Forumguru
Zijn er meer mensen die een brief hebben gekregen om hun koplampen te laten nakijken?
Aanpassing van het ontluchtingssysteem van de lampen.
Las in een ander draadje over een koplamp met water er in. Ik heb nergens last van.
Ben pas in de garage geweest, om daar nu weer te gaan zitten.

VEEJAY

Forumguru
is het nog niet opgelost? de mijne april 2005 had er na enkele weken ook last van. Toen waren de koplampen niet aan te slepen vanwege dit probleem...

Ik heb Xenon en wist van niets tot ik me bij de dealer meldde omdat mijn koplamp van binnen zeiknat was. Over een week wordt heel de unit vervangen.

tjones

Nieuw lid
Heb hetzelfde probleem. Ik had ook water in m'n koplamp. Bij onderhoud gemeld, en daar zeiden ze me dat er een terugroepactie was. Echter nooit een brief ofzo gekregen.

VEEJAY

Forumguru
Bingo, vanmorgen vocht geconstateerd, ongeveer 1 kwart van de unit. Strax even bij de dealert op koffiebezoek.

rickske

Actief lid
Ook ik heb er last van gehad,ben toen naar de dealer geweest en deze heeft de koplampen gewoon op voorraad liggen omdat er veel problemen mee zijn.

VEEJAY

Forumguru
tja, de mijne heeft ze niet op voorraad (of is door zen voorraad heen). Ik krijg een telefoontje wanneer ik langs kan komen.

Ik ga voor de derde keer terug nu. Eerste keer een modificatie uitgevoerd. Tweede keer geprobeerd om droog te fohnen en toen dat niet lukte is een nieuwe besteld. Eigenlijk vind ik dat niet al te handig allemaal zo maar ik kan het prima vinden met de dealer en de andere probleempjes die ik heb worden ook meteen opgelost over iets meer dan een week.

ougie

Forumguru
Ik heb de mijne tweedehands gekocht, en in de showroom constateerde ik ook vocht in een van de koplampunits. Volgens de dealer had hij kort daarvoor buiten op de showplaatst gestaan en was en ongeveer twee maanden niet mee gereden. Volgens hem zou het vocht er binnen no-time uit gaan als er met de auto gereden werd. Het verhaal klopte, want al na 200 km gereden te hebben was alle vocht weg. En om bepaalde redenen heeft hij inmiddels al een keer zes weken stil gestaan en geen vocht meer geconstateerd.

VEEJAY

Forumguru
Nou de dealer zei vandaag dat hij de lampunit niet vervangen heeft maar iets afgetaped heeft.

Bovenaan Onderaan