terugroepactie Skoda Fabia ??

robbiebee

Actief lid
Ik ben net door de Skodadealer gebeld voor een afspraak te maken ivm een terugroepactie voor de Fabia 1 , nu heb ik sinds januari een Fabia Greenline. En ( staat de Fabia 1 bij de dealer!!) maar ik ben eigenlijk wel benieuwd wat het probleem is, al meer mensen gebeld??.

Ik had een Fabia 1 Spirit + 1.4 benzine ( 2007)

nemo

Senior Member
Dus als ik het goed begrijp ben jij gebeld over een auto die niet meer in jouw bezit is? Bijzonder!

Monteurtje

Forumguru
Kan zijn dat deze nog nooit is uitgevoerd. En moeten ze alles afwerken. En zijn ze je vorige auto tegen gekomen waarvan de actie nog open stond.

M1K3RsZ

Actief lid
Ik ben net door de Skodadealer gebeld voor een afspraak te maken ivm een terugroepactie voor de Fabia 1 , nu heb ik sinds januari een Fabia Greenline. En ( staat de Fabia 1 bij de dealer!!) maar ik ben eigenlijk wel benieuwd wat het probleem is, al meer mensen gebeld??.

Ik had een Fabia 1 Spirit + 1.4 benzine ( 2007)

Bel ze ff terug dan want nou maak je ons allemaal nieuwsgierig en ongerust!!!!!

joergarms

Senior Member
En wat hield de actie in? Ik heb ook een Spirit + 1.4 16v. Ben benieuwd wat er met auto's van die leeftijd nog zou zijn voor een terugroepactie. Of het moet zoals al gezegd specifiek voor jouw (ex) auto zijn.

darkprojectx

Forumguru
misschien willen ze alle rammels en het onderstel wel EINDELIJK fatsoeneren

indien dit het geval is heb ik er ook wel oren naar!

ronald_j

Actief lid
Ik ben ook weleens gebeld voor een software update. Deze is gedaan, en het enige wat ik er ooit van gemerkt heb is, dat nu bij het openen van de deuren ook de leeslampjes aangaan. Eerder was dit alleen de binnenverlichting.

robbiebee

Actief lid
Eindelijk ik ben er achter, ze bedoelde de APK aangezien mijn auto in Juni 2011 voor de eerste keer APK gekeurd moet worden en ik niet zelf op het net kwam hebben ze gebeld. Alleen omdat nu een terugkom actie te noemen:winkie: oftewel deze topic kan dicht.

Bovenaan Onderaan