testverslag Skoda Yeti 1.8 TSI 4x4

Falcon

Donateur
Dat is de Yeti waar ik 7 november mee ga rijden ;)

Wat ik zo mooi vind aan het artikel is dat de schrijver echt zichzelf moet inhouden van enthousiasme om objectief te blijven. Maar eigenlijk lukt hem dat niet :D

Neptukker

Forumguru
...Wat ik zo mooi vind aan het artikel is dat de schrijver echt zichzelf moet inhouden van enthousiasme om objectief te blijven. Maar eigenlijk lukt hem dat niet :D
Je zau natuurlijk ook kunnen stellen dat dit gewoon een advertentie gedreven suffertje is die zich geen daling van inkomsten kan veroorloven. :crazy:
Ik denk dat zelfs een Renault Kangoo "een aardige aanbieding in het segment" wordt genoemd.;)
Leuk om zulk soort krantjes te lezen maar hecht er geen waarde aan. Voor wat meer kritieken moet je toch echt serieuzere bladen lezen hoewel je daar ook steeds meer merkt dat merken niet teveel tegen het hoofd gestoten worden. Wie betaat bepaalt (gedeeltelijk).

LenK

Forumguru
Als je een auto koopt weet je nooit wat er mee is gebeurd, ook al is ie nieuw.

BMW was een tijd geleden zo open dat ze hagelschade gerepareerde auto's zodanig verkocht (met korting). Dat is dus een grote uitzondering. Normaal wordt alle schade gerepareerd, wordt er niks van gezegd en mag je gewoon de volle mep dokken.
Auto's worden tijdens transport afgeragd. Dealers geven ze wel mee voor een proefrit.
In een showroom zitten kinderen met plakkende handjes en een strontluier in je auto.

En gebruikt weet je al helemaal niet wat er mee uitgespookt is. De tijd om er mee te vreten is natuurlijk ook vele malen langer dan bij een nieuwe auto.

Kwestie van een goede garantie vragen.

Bovenaan Onderaan