tevredenheid

camel 11

Nieuw lid
We zijn net terug van ons eerste klein reisje met onze roomster.Wat dacht je, ja naar onze noorderburen.
In totaal een 980 km afgebold .Onze thuishaven was flevonat.in Zeewolde.De geschikte plaats om Harderwijk ,Zwolle, Amersfoort ,Putten,Nijkerk,Almere,Lelystad te bezoeken.
De wagen bold zeer goed en is zeer handelbaar in stad,verbruik 5.9 op 100 km (files inbegrepen)dus we klagen zeker niet .Ook geen olieverbruik ,je weet trouwens nooit met een tweedehands.
De wegligging viel erg goed mee,Het inhalen op de snelweg was ook geen probleem.Alleen moet er nog gewerkt worden aan het lawaai binnenin ,als je een tijdtje 130 rijdt moet het even wennen.
Ook het lak is naar mijn mening wat dunnetjes .Een klein steentje of een handtas er eventjes tegenaan maakt al gauw een putje of een krasje. Daarbij vraag ik ook jullie raad :welke “was” er het beste is?
Al bij al ben ik zeer teveden over mijn roomster .Aandacht krijgt hij zeker op de baan want je ziet er niet zoveel lopen bij ons.

Boet

Actief lid
Ik onderschrijf je opmerking over de lak. Het spul is spijkerhard en bladdert dus prima af, maar mits niet op een dergelijke manier 'mishandeld', blijft het wél erg mooi.

Goed te horen dat de Roomster bevalt..en opvallen zul je er zéker mee...

Mark

Banned
Ik had 1 van de eerste Roomsters die bij de dealers werden geleverd, prima wagen maar bij de afwerking lieten ze steken vallen.

camel 11

Nieuw lid
We hebben ook een testrit met de Dacia Logan MCV gemaakt .Voor de prijs van onze tweedehands roomster hadden we een nieuwe Dacia . Er zijn 3 verdelers binnen de straal van 4 km.bij ons. Maar de oude Renault kon ons niet bekoren.(je krijgt er trouwens een blikopener bij als je sleutel zoek is)

Rolle

Senior Member
We hebben ook een testrit met de Dacia Logan MCV gemaakt .Voor de prijs van onze tweedehands roomster hadden we een nieuwe Dacia . Er zijn 3 verdelers binnen de straal van 4 km.bij ons. Maar de oude Renault kon ons niet bekoren.(je krijgt er trouwens een blikopener bij als je sleutel zoek is)

Meen je dat nu echt?!!!!! ROFL

Mark

Banned

De MCV, sedan of de Sandero zijn nooit oude Renault modellen geweest, in sommige landen worden deze modellen wel verkocht als Renault of Nissan.

Spijt van mijn aankoop heb ik na een jaar en een paar maanden van mijn Dacia MCV zeker niet, er zijn dan eenvoudiger materialen gebruikt maar hij is netjes en degelijk afgewerkt.
Er is lpg ingebouwd voor de rest enkel een bezoekje aan de garage mogen brengen voor een onderhoudsbeurt en een setje nieuwe vegers. Ik rijd nog met een Fase I, de nieuwe fase II met de vernieuwde neus en dashboard vind ik echt top. Je ziet ze trouwens al best veel rijden.

Ben benieuwd naar de toekomstige SUV en 4x4, deze zouden in de loop van volgend jaar op de markt komen. Dacia heeft intussen bewezen dat ze voor een lage prijs degelijke en betrouwbare wagens kunnen bouwen, denk dat ze nog best wat klanten van Skoda gaan wegsnoepen.

Bovenaan Onderaan