tevredenheidsenquete

rickske

Actief lid
Vandaag stond er een artikel over een jaarlijkse studie van JD Power in Duitsland over de tevredenheid van autobezitters over hun auto in Duitsland en skoda is 7de en is 2 plaatsen gestegen t.o.v. verleden jaar.Hier volgt de uitslag,

merk stand 04
1.Toyota 1
2.Mazda 2
3.BMW 5
4.Volvo 7
5.Honda 4
6.Mitsubishi 6
<font color="red">7.skoda 9
<font color="black">8.Audi 8
9.Ford 14
10.Opel 12
11.Mercedes 11 gemiddelte
12.Nissan 10
13.Subaru 3
14.Hyundai 16
15.Renault 15
16.Mini 24
17.Citroën 19
18.Peugeot 22
19.Suzuki 17
20.V.W. 21

Opmerkelijke uitslag t.o.v. Audi,Mercedes en zeker als je kijkt waar het moederbedrijf staat.En hopelijk volgend jaar nog wat beter. /forum/images/graemlins/smirk.gif

Dutch4x4

Senior Member
Helemaal niet opmerkelijk. Skoda staat zelfs vrij laag ten opzichte van vergelijkbare onderzoeken in NL en UK. En VW staat in al onderzoeken altijd al onderaan. Opvallend is wel dat Renault, Citroën en Peugeot nog hoger staan!

Het opmerkelijkste voor mij: wow, die tien plaatsen die Subaru is gekelderd! What happened there?

Over mijn vorige auto (Citroen) was ik zeer tevreden. Ben bij de dealer ook altijd goed geholpen. Wat mij betreft mag Citroen de 7de plaats delen met Skoda.

Octaviarijder

Actief lid
Ik vind de 7e plaats niet verkeerd, maar in vergelijking met andere onderzoeken, toch wat tegenvallen. Het belangrijkste voor Skoda is om te zorgen dat de kwaliteit hoog blijft, ook nu er steeds meer belangstelling komt.

Bovenaan Onderaan