Texas25 niet helemaal nieuw

Texas25

Actief lid
toch ff voorstellen, pas geleden mijn nieuwe (lease) Octavia HB besteld. Dit is de vierde Octavia op een rij. De eerste van de HB 2.0 diesel, daarna een HB 1,6 diesel, Combi 1,6 diesel en nu de O3 HB 1,6 diesel.
Tijdje lid geweest van dit geweldige forum en vind het nu weer tijd om dit op te pakken.

Hallo allemaal en tot horens

Alex

Texas25

Actief lid
Wat een warm welkom, eind datum van mijn nieuwe bolide is nog niet helaas bekend maar spreek de dealer hierover binnenkort weer.

Hallo allemaal.
Volgende week donderdag ga ik onze nieuwe fabia3 combi afhalen.
En ik zie er enorm naar uit!

Ik stap over van een volvo s80 2.5tdi automaat over naar een fabia 1.2 tsi dsg :-) Geen testrit gemaakt, helemaal klaar om me te laten verassen door de moderne techniek van de dsg bak.

We hebben gekozen voor een combi monte carlo in de kleur moon white met een panoramisch dak. Mijn vrouwtje was direct verkocht toen ze die kleur in combinatie met het glazen dak zag...

Omwille van de absurde diesel politiek in belgië gekozen voor een benzine uitvoering, het moest een automaat zijn dus kwamen we uit bij de 110 pk sterke 1.2tsi uitvoering. Vanaf volgende donderdag zal ik jullie zeker en vast op de hoogte houden van mijn ervaringen met de Fabia :-)

Grtjs

Bovenaan Onderaan