2015ABL
Forumguru
Nav dit topic http://www.skodaforum.nl/forum/i/vragen-aanschaf-03-abl-1-2-tsi-dsg.25753/ vandaag de knoop doorgehakt en de volgende Octavia Combi gekocht:
Ambition Businessline 1.2 TSI DSG met pluspakket, audio upgrade (Canton) en 3 spaaks stuur in de kleur Brilliant Silver.
Zo zal die uitkomen te zien:
Maar dan met half leer (Shine EBL stoelen dankzij pluspakket)
De sprong naar een Elegance toch niet gemaakt, verschil was nog dikke 2.000 euro (de ABL al met de audio upgrade) en ergens moet ik een lijn trekken. Is nu al heel veel geld en dankzij het pluspakket, dat al veel typische elegance dingen in zich heeft, al een heel complete auto. Mijn eerste automaat ook, ben zeer benieuwd!
De golf variant die ik overwoog was weliswaar van binnen heel mooi, maar het uiterlijk bevalt mij toch niet zo. Ook het vw imago vind ik minder, kan dit niet 123 uitleggen. Bovendien koop ik deze auto in de eerste plaats voor de ruimte en dat heeft de octavia net wat meer. Het zijn maar centimeters, maar toch. Ook voorin voelt het ruimer.
Nog lang zitten dubben over de kleur. Na 3 zwarte auto's en een witte - nu maar eens zilver.
Bijlagen
Laatst bewerkt: