TheFlame, "Nice to Meet you"!

Hallo Allemaal,
Na een aantal keren dit Forum bezocht te hebben in de oriënterende fase besloten om toe te treden tot de familie van het Skoda Forum.
Ik heb veel gehad aan een aantal zaken die hier zijn besproken. Daarvoor mijn dank.

Vorige week dan de Skoda Octavia II Combi 1.4 TSI met DSG in een Ambition Businessline uitvoering besteld bij Skoda Centrum de Meern te Utrecht.

Extra's:
- 16'' lichtmetaal Crateris
- Audio Pack Plus
- MDI
- Afneembare trekhaak
- Hulpverenset
- Kleur Cappuccino Beige
Levering medio Januari
Ingeruild: Suzuki Swift (06) 1.5 exclussive Red Pearl Metalic

En nu is het wachten begonnen. Ik zal hier nog wel geregeld rondhangen om alvast een beetje te proeven van jullie ervaringen.
Gr. TheFlame

Wasmachineman

Forumguru
Hallo Flame, nice to meet you too !
Inderdaad een leuk forum waar je veel van elkaar kan opsteken.
Hoe kom je aan de naam TheFlame trouwens ?

Hallo Wasmaschineman!
TheFlame als bijnaam overgehouden aan een actieve periode als wegwielrenner.
Nu dan een Tour de France verantwoorde auto gekocht!

Wasmachineman

Forumguru
Hallo Wasmaschineman!
TheFlame als bijnaam overgehouden aan een actieve periode als wegwielrenner.
Nu dan een Tour de France verantwoorde auto gekocht!

Okay, leuk om te weten nu !
En inderdaad een mooie keuze van je die Skoda !:xyxthumbs:
Vooral die DSG spreekt mij heel erg aan.

DSG helemaal geweldig. In de proefrit mogen ervaren. Ik was eerst niet zo'n voorstander van automaat echter ben helemaal om. Hij reageert ook zo lekker snel op het gas viel me op.

cvegreen

Forumguru
Welkom hier op het forum.
Een leuke verwlkoming.
Je zal ongetwijfeld heel veel plezier aan je skoda beleven .
Leuk verhaal ook achter je nick.

Wasmachineman

Forumguru
DSG helemaal geweldig. In de proefrit mogen ervaren. Ik was eerst niet zo'n voorstander van automaat echter ben helemaal om. Hij reageert ook zo lekker snel op het gas viel me op.

Kan ik me heel goed voorstellen dat je om bent. Ik heb nog nooit gereden met dsg. Maar wil gewoon dsg hebben vanwege extra comfort.
Vroeger wel eens een gewone 4 traps automaat gehad en dat was al goed. Ik ben echter bezig voor een greenline 1.6 tdi en als die met dsg bestelbaar is dan is het helemaal feest.

Ik durf het haast niet te zeggen maar met DSG word schakelen voor de domme!!
Is wel eens anders geweest vroeger. Ik kan me mijn nichtje nog herinneren, die na meen ik 6 keer voor haar rijbewijs te zijn gezakt, dan toch maar ging lessen in een automaat en voila gehaald!

Constant

Erelid
Flame, van harte welkom op ons forum!
Is wel eens anders geweest vroeger.
De DAF automaat zeker vergeten :yeah: vroeger te vinden vooraan elke file :worshippy:

Overigens heb ik ooit in een Volvo 340 met variomatic (lees DAF) automaat gereden. Geweldig! Hopelijk heb je eenzelfde positieve ervaring met de DSG.

Bovenaan Onderaan