Thekawa

thekawa

Forumguru
morgen! tja ik zit al een jaar of 4 op het forum en reageer zo nu en dan. Ook heb ik een how-to voor ledjes in de O3 gemaakt in het verleden op dit forum. Nu is het einde bijna in zicht voor de 03, over 3 weken mag die een nieuw baasje gaan zoeken...
Nu wilde ik wat verkopen maar kreeg ik de melding dat ik me nooit had voorgesteld :bloos::wacht:

Ondanks dat ik het skoda hok ga verlaten met de volgende auto, toch maar even voorstellen :) Ik heb/had dus een skoda 03. Woon in de drechtsteden en ben eind 30 in leeftijd. De skoda is één van de autos die men niet wilde stelen van me (wel bij 2 andere autos gebeurd), maaarrr ondanks dat de auto niet hoog aangeschreven staat bij de dievengilde :laugh: was ik er zeer content mee!!

ik hoop dat die straks een leuk en zorgzaam baasje mag vinden (1.6tdi/dsg/pano/dynamic/4 jaar/120k)

Hier een foto van de blauwe SRV auto
wyQ2Lx2.jpg

HEsxHyt.jpg

kmNguTQ.jpg

thekawa

Forumguru
Jewel dat wel! Niet heel actief maar vind het leuk als de tijd er is mee te lezen. Net als op andere forums:)

thekawa

Forumguru
Alsnog welkom. En nu maar hopen dat de volgende weer in de smaak valt bij het dievengilde. Tradities moeten tenslotte in stand worden gehouden ;)
Haha nou t wende bijna..... maar laten we hopen dat t doorbroken is met de skeu. Al heb ik er een hard hoofd in met de volgende

Horkje

Forumguru
Mooi SRV karretje. Heb je de voorramen laten tinten?

En inderdaad gewoon af en toe komen buurten hier. Over een paar jaar wellicht weer een “skodia”?

thekawa

Forumguru
Mooi SRV karretje. Heb je de voorramen laten tinten?

En inderdaad gewoon af en toe komen buurten hier. Over een paar jaar wellicht weer een “skodia”?
Jup voorramen zijn ook getint.
Wie weet wat de tijd breng. Hoe top deze auto ook reed en met eibach, het is geen match voor de opvolger. Mogelijk maar je over een paar jaar weer andere keuzes, misschien meer op het rationele :)

ertromp

Forumguru
Veel plezier met je nieuwe auto ........................... en van welk merk is de volgende?

Bovenaan Onderaan