Vandaag even het thermostaathuis vervangen van de Skoda. Dat is ook geen leuk werkje. Pffff. Alles loshalen om er een beetje bij te kunnen. Had koelvloeistof lekkage en werd steeds erger. Nu ik de boel los had zag ik dat er al een hele tijd een lekkage geweest moet zijn. Er zat een soort kalk aan de buitenkanten van de aansluitpunten van het thermostaathuis. Gelijk maar een nieuwe thermostaathuis gekocht + nieuwe klemmen. Nu heb ik de oude thermostaathuis liggen en het valt me op dat de binnenkant helemaal wit opdroogt. Ook is de aansluiting van het thermostaathuis naar de slangen een beetje broos. Kan dit duiden dat er misschien een koppakking aankomt ? Ik voel ook aan de binnenkanten van de rubberslangen een soort opgedroogd rubberlaagje. Of is er in het verleden misschien een warmloper geweest. In de tijd dat ik de auto heb is de motor nooit te heet geweest. Had de laatste tijd wel dat de temperatuurmeter er ineens mee stopte en dan tijdens het rijden weer gewoon aan ging. Of staat dit los van hetgeene hierboven. Wie o wie heeft een antwoord. Vr.Gr.Henk.