Als ik thuis laad, krijg ik vaak de melding: "Uw auto heeft geen energie nodig", terwijl hij op 18% zit bijvoorbeeld.
Daarnaast wil ik gewoon laden als ik wil dat hij moet laden en dat er niet voor mij bepaald wordt of iets nodig is of niet. Ik heb een dynamisch energiecontract en zonnepanelen en wil laden als de stroom het meest voordelig is.
Ik heb geen rare schema's of beperkingen op de lader (of auto). Plug and play moet het zijn. Als ik hem 's-nachts aan de lader hang (is niet meest voordelig) is hij de volgende ochtend wel vol en is hij met allerlei tussenpozen wel geladen.
Nogmaals: ik wil het zelf bepalen, wanneer ik wil laden.
Dit is met een 'Wallbox Pulsar Plus'.
Is dit herkenbaar bij anderen en is er een oplossing voor?
Ik word er gek van, zeker als ik even 'snel' thuis wil laden.
Alvast dank voor jullie reacties.
Daarnaast wil ik gewoon laden als ik wil dat hij moet laden en dat er niet voor mij bepaald wordt of iets nodig is of niet. Ik heb een dynamisch energiecontract en zonnepanelen en wil laden als de stroom het meest voordelig is.
Ik heb geen rare schema's of beperkingen op de lader (of auto). Plug and play moet het zijn. Als ik hem 's-nachts aan de lader hang (is niet meest voordelig) is hij de volgende ochtend wel vol en is hij met allerlei tussenpozen wel geladen.
Nogmaals: ik wil het zelf bepalen, wanneer ik wil laden.
Dit is met een 'Wallbox Pulsar Plus'.
Is dit herkenbaar bij anderen en is er een oplossing voor?
Ik word er gek van, zeker als ik even 'snel' thuis wil laden.
Alvast dank voor jullie reacties.
Laatst bewerkt: