Verkocht Thule Wingbar Evo 135cm nieuwe rubbers (geen voetjes)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tman0961

Forumguru
Vanwege de aanschaf van een ander voertuig bied ik deze 2 wingbar’s aan. Helaas passen ze niet op het nieuwe voertuig en heb ik nieuwe moeten kopen.
Ik heb de nieuwe rubbers van de nieuwe set bij deze wingbars gedaan zodat de toekomstige eigenaar de set compleet heeft en zelf op maat kan maken.

NB: de voetjes, behorende bij de dakdragerset zitten er niet bij. Deze heb ik over gezet en zitten op mijn nieuwe dakdragers.

TIP: Koop een paar Thule bijbehorende dakdrager voetjes en u heeft een goedkope complete dakdragerset die erg weinig gebruikt en zo goed als nieuw is. Zie foto’s. (Ik heb meer foto’s maar kreeg deze niet geüpload)

De wingbars worden als een set verkocht voor 75,- euro. (Nieuwprijs op de website van Thule 143,- euro.)
Opsturen geen probleem, verzendkosten voor de koper.

Productomschrijving:
Aerodynamisch en geruisloos.
Thule WingBar Evo is een zeer flexibel, aerodynamisch dakdragersysteem dat zorgt voor een uitzonderlijk rustige rit. Dankzij de het grote laadoppervlak is hij compatibel met een groot assortiment accessoires en dragers. De Thule WingBar Evo zorgt ook voor minimaal geluid en laag brandstofverbruik dankzij het aerodynamische design. Hij kan veilig tot 100 kg dragen en is voorzien van een ingebouwd T-profiel voor eenvoudige installatie van bagage- of sportartikelendragers.

Bovenste T-track met QuickAccess interface maakt soepele installatie en verwijdering van accessoires mogelijk.
WindDiffuser-technologie verstoort luchtstroom om geruis en weerstand te verminderen en het brandstofverbruik te verbeteren.
Interne BoxBeam-structuur creëert een uitzonderlijk sterke laadstang.
Wordt aan het voertuig bevestigd met Thule One-Key-sloten (inclusief).
De gekozen breedte, voeten en kit voor de laadstang zijn specifiek aangepast aan uw voertuig

Bijlagen

• IMG_7759.jpeg
    IMG_7759.jpeg
    1,2 MB · Weergaven: 18
  • IMG_7762.jpeg
    IMG_7762.jpeg
    960,9 KB · Weergaven: 18
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan