Tijd van komen en gaan

Beste forumpeople,

Ik heb de keuze gemaakt om mijn oude vertrouwde Fabia vandaag in te ruilen voor een sprong naar een 10 jaar jongere Opel Astra turbo sport uit 2012!

Ik heb mijn oude beestje voor een habbekrats ingeruild en ik maak een mooie stap vooruit!
Het beestje had nog niet zijn laatste adem uitgeblazen maar ging wel rap achteruit (3x in de week een liter koelvloeistof/water bijvullen door de lekke koppakking) en had veel vermogen verlies

Ik wil jullie bedanken voor de vele tips en leuke topics die altijd super handig waren!
De community die hier zit is echt van topklasse!

Voor het beestje heb ik nog 4 mooie winterbanden die ik van @Arjen Bavel heb mogen overnemen!

Ik zal nog even een speciale topic hiervoor aanmaken, ze mogen voor een prikkie weg en zijn van prima kwaliteit!

Thanks Allen!

Hieronder nog even een plaatje van die nieuwe aanwinst!
IMG-20201003-110313.jpg

fpFYkzc

EdZ

Donateur
Gefeli! Ik heb vier Opels gehad. Na de Astra 1 werd het een VW en op een Focus na bleef het tot dusver VAG (Skoda/Seat). Maar ik zou geen moeite hebben voor de volgende weer bij Opel te kijken. Heb er altijd met plezier in gereden, de bijnaam 'Slopel' heb ik altijd onterecht gevonden.

Bovenaan Onderaan