Tijdelijk aanbod: zeer aantrekkelijke Arctic uitvoeringen

Witte Yeti

Actief lid
02 juli 2012
Tijdelijk aanbod: zeer aantrekkelijke Arctic uitvoeringen

ŠKODA Fabia en ŠKODA Fabia Combi Arctic
De ŠKODA Fabia Hatchback en Combizijn er tijdelijk als zeer aantrekkelijke Arctic uitvoering.
De toch al rijk uitgeruste Active is de basis van de Arctic voorzien van een moderne 1.2 TSI 63kW motor. De auto heeft bovendien een airconditioning, radio/CD speler, centrale deurvergrendeling, elektrisch bedienbare ramen voor en een in hoogte verstelbare bestuurdersstoel. De Fabia Hatchback Arctic is leverbaar vanaf € 13.390,-, de Combi Arctic vanaf € 14.390,-. Het klantvoordeel op de Arctic bedraagt maar liefst € 1.960,-

Yeti Arctic
Bij de Yeti Arctic is het klantvoordeel maar liefst € 2.200,- De basis van de Yeti Arctic is de Yeti Comfort 1.2 TSI 63kW, aangevuld met 17 inch lichtmetalen, Sunset extra getinte ramen achter
Dakrailing zilver, buitenspiegels in kleur, verwarmd en elektrisch verstelbaar, deurgrepen in kleur en zijstootstrips met zilverkleurige inleg.
De Arctic uitvoeringen zijn leverbaar zolang de voorraad strekt, maar uiterlijk tot eind september 2012.

download de brochure voor de Fabia Arctic.
download de brochure voor de Yeti Arctic.

laagvlieger

Forumguru
Zo'n Fabia Arctic zou alleen maar in arctic green moeten geleverd worden. Als ze hem toch zo noemen. Prachtige kleur trouwens voor een Fabia, je ziet ze te weinig!!

CharlesTucker

Forumguru
Helemaal mee eens, prachtige kleur, en de 'arctic" modellen zijn inderdaad een mooie gelegenheid om die kleur eens in het zonnetje te zetten. Mijn dealer vertelde dat ie toen ie de mijne voor aflevering even in de showroom had staan er veel positieve reacties op kreeg. Maar ondanks dat zie je ze erg weinig, ik heb de mijne nu ongeveer een jaar, en tussendoor geloof ik pas drie Fabia's en twee Octavia's gezien. Een van die Octavia's is trouwens bij mij in de wijk, en die is iets nieuwer dan de mijne, dus misschien wel gekozen omdat de eigenaar die van mij mooi vond :).

Hetzer

Forumguru
Gt pakket op de Fabia Arctic, voor nog geen 800 euro, voor lm-velgen, Spatbord verbreders en zwarte gril is niet duur

344b03a.jpg

Å KODA Fabia Arctic

Fabia

† In Memoriam
Gaaaaaaaaaf. Ik reed in Belgie onlangs naast een Monte Carlo uitvoering en dat blijft erg mooi om te zien.

Fabia86

Actief lid
Op het plaatje zie ik mooie zwarte velgen (welke zijn dit?) En bij de uitrusting staat dat er 15 inch wieldoppen op zitten?

Dat GT pakket is inderdaad erg gaaf! Tevens is het mogelijk, buiten de actie, om ook de monte carlo koplampen en mistlampen te bestellen via je dealer.
De lichtmetalen wielen zitten bij het GT pakket in. Er keuze tussen zwarte/witte en alu velgen.

Hetzer

Forumguru
Standaard op de arctic zitten de doppen, alleen in het optionele gt-pakket zitten de velgen dacht ik

piair1982

Forumguru
Als er nu een fabia combi blue GT tegenhanger komt van de polo blue GT....

140 pk dsg met uitschakelbare cilinders, wegenbelasting vrij....

Dan ben ik om! ;)

Canon-Eye

Forumguru
Als er nu een fabia combi blue GT tegenhanger komt van de polo blue GT...
Ik zeker ook.

Maar ik ben bang dat dit "te mooi" is voor Skoda, oftewel niet past in de Rapid-trend (om 't zo maar even te noemen). :(

Noord26

Forumguru
Als er nu een fabia combi blue GT tegenhanger komt van de polo blue GT....

140 pk dsg met uitschakelbare cilinders, wegenbelasting vrij....

Dan ben ik om! ;)

Dan kun je altijd nog de 1.2 TSI (86pk) een JD kuurtje laten geven: 140pk. Wegenbelasting vrij geldt ook nog minder als anderhalf jaar, dus dat schiet ook niet meer op.

Bovenaan Onderaan